اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گفتگوی تلفنی بشار اسد و بن زاید پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

  • کد خبر : 26889
  • 18 اردیبهشت 1402 - 18:02
گفتگوی تلفنی بشار اسد و بن زاید پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب
رئیس جمهور سوریه پس از تصمیم وزرای خارجه کشورهای عربی جهت بازگشت این کشور به اتحادیه عرب، با رئیس امارات به صورت تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش اخبار جهادی، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در ۱۷ اردیبهشت ماه با شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات به صورت تلفنی گفتگو کرد. دو طرف در این گفتگو، تحولات مثبت در سطح جهان عرب را بررسی کردند و رئیس جمهور سوریه از ایفای نقش امارات برای ایجاد اتحاد و بهبود روابط عربی به ویژه تقویت همکاری مشترک عربی به نفع منافع کشورها و ملت‌های عربی قدردانی کرد.

بشار اسد و بن زاید همچنین در خصوص روابط دوجانبه و همکاری مستمر بین سوریه و امارات در زمینه‌های مختلف بحث و گفتگو کردند.

شایان ذکر است گفتگوی تلفنی رئیس جمهور سوریه و رئیس امارات، ساعاتی پس از موافقت وزرای خارجه کشورهای عربی در جریان جلسه روز گذشته در مصر برای بازگشت سوریه به اتحادیه عرب صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: سوریه به اتحادیه عرب بازگشت

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.