اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کنعانی در واکنش به شهادت دو مستشار نظامی ایران: در زمان و مکان مقتضی پاسخ می‌دهیم

  • کد خبر : 26400
  • 13 فروردین 1402 - 17:27
کنعانی در واکنش به شهادت دو مستشار نظامی ایران: در زمان و مکان مقتضی پاسخ می‌دهیم
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه تصریح کرد: حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌دانیم.

به گزارش اخبار جهادی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۱۳ فروردین ماه شهادت دو تن از مستشاران نظامی کشورمان در نتیجه حمله متجاوزانه و بزدلانه رژیم صهیونیستی به مناطقی در سوریه را، بخشی از هزینه‌های مجاهدت ملت بزرگ ایران در مبارزه شجاعانه و مسؤولانه علیه تروریسم تکفیری و حامیان شناخته شده آنان از جمله رژیم جعلی صهیونیستی خواند.

به گزارش فارس، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه ۱۱ فروردین ماه در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید اسلام  «میلاد حیدری» از مستشاران نظامی سپاه در حمله سحرگاه روز جمعه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق در سوریه خبر داد.

روابط عمومی سپاه همچنین امروز (یکشنبه) ۱۳ فروردین ماه در اطلاعیه‌ای از شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام «سروان مقداد مهقانی جعفرآبادی» که در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در سحرگاه جمعه (یازدهم فروردین ماه) به حومه دمشق سوریه مجروح شده بود، خبر داد.

در همین خصوص ناصر کنعانی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های گرانقدر این شهیدان سرافراز و تبریک و تسلیت به آنان افزود: تداوم حملات رژیم غاصب صهیونیستی علیه سوریه، نقض حاکمیت و تمامیت سرزمینی این کشور، نقض مقررات و قوانین بین‌المللی و تداوم تقویت تروریسم است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: بدیهی است خون این شهیدان والامقام هدر نخواهد رفت و جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیگیری سیاسی و حقوقی اینگونه اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه، حق خود را در پاسخ به تروریسم دولتی رژیم جعلی اسرائیل در زمان و مکان مقتضی محفوظ می‌داند.

گفتنی است، سخنگوی وزارت امور خارجه حملات بامداد پنجشنبه و بامداد جمعه دهم و یازدهم فروردین ماه رژیم متجاوز صهیونیستی به برخی مراکز در دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرده بود.

بیشتر بخوانید:
دومین حمله هوایی اسرائیل به سوریه طی ۲۴ ساعت اخیر
روابط عمومی کل سپاه خبر داد؛ شهادت یکی از مستشاران نظامی سپاه در سوریه
شهادت دومین نیروی سپاه پاسداران در حمله هوایی اسرائیل به دمشق

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.