اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پنتاگون: مجروحان حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه به ۱۲ نفر افزایش یافت

  • کد خبر : 26385
  • 11 فروردین 1402 - 5:00
پنتاگون: مجروحان حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه به ۱۲ نفر افزایش یافت
وزارت دفاع آمریکا خبر داد تعداد مجروحان حملات اخیر گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه به 12 نفر افزایش یافته که 6 نفر آنها به دلیل انفجار موشک‌ها با ضربه مغزی مواجه شده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی، «پات رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا شامگاه پنجشنبه خبر داد در حمله اخیر گروه‌های مسلحی که مدعی شده تحت حمایت ایران هستند، ۱۲ نظامی آمریکایی مجروح شدند.

وی همچنین اعلام کرد که ارزیابی می‌کند درحمله هوایی اخیر آمریکا به گروه‌های مسلح تحت حمایت ایران، ۸ نفر کشته شده‌اند.

بر اساس گفته سخنگوی پنتاگون، هشت نفری که در حمله هوایی آمریکا کشته شده‌اند ایرانی نبوده بلکه در مجموعه‌های تحت حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فعالیت دارند.

رایدر مدعی شد که پنتاگون مطمئن است که حملات علیه نیروهای آمریکایی در سوریه توسط گروه‌های وابسته به سپاه پاسداران انجام شده است.

وی افزود: «اتخاذ اقدامات نظامی مناسب برای حمایت از نیروهای آمریکایی در سوریه را ادامه خواهیم داد تا بدین صورت آمریکایی‌ها را برای کاهش تنش متقاعد کنیم».

شایان ذکر است در سوم فروردین ماه، گروه تازه تاسیس مقاومت اسلامی لواء الغالبون با یک فروند پهپاد انتحاری مواضع تروریست‌های اشغالگر آمریکایی را در پایگاه خراب الجیر در جنوب منطقه الرمیلان سوریه هدف قرار داد که طی آن، به گفته آمریکا، یک پیمانکار آمریکایی کشته شد.

بیشتر بخوانید: حمله گروه‌های مقاومت به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه (ویدیو)

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.