اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین اخبار از درگیری‌های نظامی در کرانه باختری، ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

  • کد خبر : 26076
  • 27 اسفند 1401 - 0:27
آخرین اخبار از درگیری‌های نظامی در کرانه باختری، ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
در پی حمله نظامیان اسرائیلی به اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری، چار فلسطینی شهید و ۲۰ تن دیگر مجروح شدند.

به گزارش اخبار جهادی، نظامیان رژیم اسرائیل در ۲۵ اسفند ماه به اردوگاه جنین یورش بردند که در پی آن درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و نیروهای مقاومت فلسطین به وقوع پیوست که طی این درگیری چهار فلسطینی شهید و ۲۰ تن دیگر مجروح شدند.

نضال خازم، فرمانده میدانی سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و یوسف شریم، فرمانده میدانی کتائب القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از شهدای روز گذشته‌ی حمله نظامیان اسرائیلی به جنین می‌باشند.

ساعاتی بعد، پیکر چهار شهید فلسطینی توسط ساکنان جنین تشییع شد. تشییع کنندگان ضمن محکوم کردن جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه علیه ساکنان جنین، خواستار وحدت فلسطینی‌ها برای مقابله با اشغالگران شدند. پس این مراسم، ساکنان شهر جنین به دعوت گروه‌های مقاومت دست به اعتصاب سراسری زدند.

از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۸۸ فلسطینی به شهادت رسیدند که ۱۷ نفر از آن‌ها زن و کودک هستند. همچنین شهر جنین با ۳۵ شهید، بیشترین تعداد شهدا را به خود اختصاص داده است.

شایان ذکر است نظامیان رژیم صهیونیستی در ۱۸ اسفند ماه نیز به شهرک جبع در جنوب جنین یورش برده و پس از ورود به این شهرک، درگیری مسلحانه شدیدی بین آن‌ها و نیروهای مقاومت فلسطین آغاز شد که در نتیجه این درگیری، سه تن از نیروهای سرایا القدس به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در جنین

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=26076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.