اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

استقرار ماکت جنگنده سوخو ۳۵ در پایگاه عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش!

  • کد خبر : 25730
  • 30 بهمن 1401 - 17:39
استقرار ماکت جنگنده سوخو ۳۵ در پایگاه عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش!
تصاویر ماهواره‌ای جدید از پایگاه هوایی زيرزمينی عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش ایران نشان دهنده وجود ماکت سوخو ۳۵ و اف-۴ در این پایگاه می‌باشند.

به گزارش اخبار جهادی، روزنامه نیویورک تایمز با استناد به تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی زیرزمینی عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادعا کرده است که وجود ماکت جنگنده سوخو ۳۵ و اف-۴ برای انجام تست تردد در تونل‌ها در این پایگاه مستقر شده است.

ماکت جنگنده سوخو ۳۵ و اف-۴

با توجه به تصاویر ماهواره‎ای و با در نظر گرفتن ادعای نیویورک تایمز، حضور ماکت این دو جنگنده در کنار هم نشان می‌دهد که پایگاه عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش، یکی از پایگاه‌های استقرار جنگنده‎های سوخو ۳۵ خواهد بود. همچنین در پوستری که در این پایگاه وجود دارد، جنگنده‌ سوخو ۳۵ در کنار جنگنده‌های فانتوم و کوثر نیز مشاهده می‌شود.

تصویری از جنگنده‌ سوخو ۳۵ در کنار جنگنده‌های فانتوم و کوثر در پوستری در پایگاه عقاب ۴۴

شایان ذکر است نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۸ بهمن ماه با حضور تعدای از فرماندهان نظامی، از پایگاه هوایی زیرزمینی “عقاب ۴۴” رونمایی کرد. چند روز بعد از این مراسم، تحلیلگران خارجی با استفاده از اطلاعات آشکار، موقعیت مکانی این پایگاه را شناسایی و تصاویر ماهواره‌ای آن را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: شناسایی موقعیت مکانی پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش توسط رسانه‌های خارجی!

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.