اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن فرمانده میدانی داعش در استان درعا

  • کد خبر : 25360
  • 01 بهمن 1401 - 15:56
کشته شدن فرمانده میدانی داعش در استان درعا
محمد علی الشاغوری، از فرماندهان میدانی گروه تروریستی داعش در استان درعا در نتیجه درگیری با نیروهای امنیتی سوریه در شهرک مزیرب کشته شد.

به گزارش اخبار جهادی، در حوالی ساعت ۱۰ روز جمعه به وقت محلی، نیروهای امنیتی سوریه به منزل محمد علی الشاغوری ملقب به ابوعمر، از فرماندهان میدانی گروه تروریستی داعش در نزدیکی مدرسه الاعلاف در شمال شهرک مزیرب یورش برده و وارد درگیری مسلحانه با عناصر داعش شدند.

طی این درگیری، الشاغوری به همراه دو تن دیگر از عناصر داعش کشته شده و چند تن دیگر نیز مجروح شدند. گفته می‌شود این افراد عامل ایجاد ناامنی و حملات علیه ارتش سوریه در شهرک مزیرب و مناطق اطراف آن بودند.

شایان ذکر است استان درعا طی ماه‌های اخیر شاهد عملیات‌های متعدد امنیتی علیه گروه تروریستی داعش بوده است. در آبان ماه نیز در نتیجه سلسله عملیات‌های امنیتی نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های مسلح محلی در محله السد شهر درعا، دستکم ۳۰ تن از عناصر داعش کشته شده و این منطقه به طور کامل از وجود عناصر این گروه تروریستی پاکسازی شد.

انتهای پیام/

منبع: تحولات جهان اسلام

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.