اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تایمز اسرائیل: ارتش ایران حمله به پایگاه نیروی دریایی اسرائیل را شبیه‌سازی کرد

  • کد خبر : 25133
  • 11 دی 1401 - 16:49
تایمز اسرائیل: ارتش ایران حمله به پایگاه نیروی دریایی اسرائیل را شبیه‌سازی کرد
یک روزنامه صهیونیستی با استناد به تصاویر و داده‌های منتشرشده در رسانه‌ها نوشت، در رزمایش «ذوالفقار1401» حمله به پایگاه نیروی دریایی ارتش تل‌آویو در بندر ایلات شبیه‌سازی شده است.

به گزارش اخبار جهادی، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، شامگاه شنبه، در گزارشی با استناد به تصاویر و اطلاعاتی که کاربران در فضای مجازی منتشر کردند، نوشت در رزمایش اخیر ارتش ایران حمله به بندر ایلات (جنوب فلسطین اشغالی) شبیه‌سازی شده است.

تایمز اسرائیل گزارش خود را این گونه آغاز می‌کند و می‌نویسد: «در هشداری آشکار به اسرائیل، در جریان رزمایش روز شنبه یک پهپاد حامل مواد منفجره از عرشه کشتی به سمت ماکت پایگاه نیروی دریایی اسرائیل پرتاب شد».

روزنامه تایمز در ادامه با استناد به تصاویر منتشرشده در رسانه‌های ایرانی، مدعی شد که تصاویر مربوط به «ناو کلاس هنگام» است و پهپاد «ابابیل» به سمت ماکت پایگاه نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در ایلات فرستاده شده است.

طبق این گزارش، در کنار هدف شبیه‌سازی شده ماکت یک فروند کشتی جنگی «صاعر کلاس ۶» متعلق به نیروی دریایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار داده شده است.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه اشاره می‌کند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پنجشنبه، مجموعه رزمایش‌هایی تحت عنوان «ذوالفقار ۱۴۰۱» را در در تنگه هرمز آغاز کرد که در این رزمایش شاخه‌های مختلف ارتش ایران از جمله نیروی زمینی، نیروی هوایی و دریایی مشارکت داشتند.

تایمز همچنین خاطرنشان کرد که نیروهای ایران در رزمایش که پیشتر در ماه دسامبر برگزار شد، حمله موشکی به نیروگاه هسته‌ای «دیمونا» را شبیه‌سازی کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=25133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.