اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر «حیفا» فلسطین اشغالی

  • کد خبر : 23371
  • 16 بهمن 1399 - 5:28
شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر «حیفا» فلسطین اشغالی
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی، منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر حیفا در شمال فلسطین اشغالی خبر می‌دهند.

روزنامه جروزالم‌پست، چاپ فلسطین اشغالی پنجشنبه‌شب به نقل از کانال تلویزیونی ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که صدای این انفجار از منطقه‌ای در نزدیکی یک کارخانه مواد شیمیایی در حیفا شنیده شده است.

ابن روزنامه به نقل از ساکنان این شهر اشغالی نوشت که وقوع این انفجار آن‌ها را غافلگیر کرده است؛ چرا که مقامات صهیونیست و مسئولان مجتمع پتروشیمی حیفا از قبل به آن‌ها در این باره اطلاعی نداده‌اند.

جروزالم‌پست نوشت که انفجارهای مشابهی پیش از این نیز در این مجتمع صنعتی رخ داده است و از آنجایی که این منطقه در مرکز منطقه مسکونی حیفا قرار دارد، زندگی ده‌ها هزار نفر را مختل کرده است.

شاهدان می‌گویند صدای انفجارها از منطقه مجتمع پتروشیمی حیفا بوده و این مسئله نگرانی ساکنان این شهر فلسطین اشغالی را به همراه داشته است.

ماه دسامبر گذشته یک نقص فنی غیرعادی در پالایشگاه حیفا منجر به وقوع یک انفجار و دو فقره آتش‌سوزی در این پالایشگاه شد.

شهر بندری حیفا به دلیل قرار گرفتن پالایشکاه و تأسیسات نفتی و از همه مهمتر مخازن آمونیاک رژیم صهیونیستی در این شهربه یکی از نگرانی‌های این رژیم تبدیل شده است.

این نگرانی‌ها بعد از تهدید‌های حزب‌الله لبنان طی سال‌های گذشته مبنی بر اینکه در صورت حملات اسرائیل به لبنان این مخازن مورد حمله قرار خواهند گرفت تشدید شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=23371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.