اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ناکامی دوباره مزدوران چند ملیتی رژیم آل سعود در استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس

  • کد خبر : 20459
  • 10 اردیبهشت 1398 - 9:14
ناکامی دوباره مزدوران چند ملیتی رژیم آل سعود در استان عسیر عربستان + نقشه میدانی و عکس
رزمندگان یمنی در مناطق مرزی با عربستان موفق شدند ضربه سختی را به شورشیان وابسته به رژیم آل سعود وارد کنند.

رزمندگان یمنی در مناطق مرزی با عربستان موفق شدند ضربه سختی را به شورشیان وابسته به رژیم آل سعود وارد کنند.

 به گزارش اخبار جهادی، از استان عسیر در جنوب عربستان خبر می‌رسد، نیروهای مزدور چند ملیتی سعودی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع تحت سیطره رزمندگان یمنی در منطقه «مجازه» انجام دادند.مزدوران سعودی با انجام عملیات علیه نیروهای یمنی در جنوب استان عسیر عربستان درصدد بودند نقاط از دست رفته را در منطقه «مجازه» بازپس بگیرند اما باز هم ناکام ماندند و به نتیجه‌ای نرسیدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای یمنی پس از ۶ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند؛ شماری از مزدوران در جریان درگیری‌ها کشته و زخمی شدند.

عکس: اعلام الحربی

سایر نیروهای مزدور پس از ناکامی در این عملیات از منطقه عقب نشینی کردند؛ رزمندگان یمنی در این محور یک خودروی نظامی حامل مزدوران رژیم سعودی را هدف قرار دادند و منهدم کردند و تمامی سرنشینان کشته و زخمی شدند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای یگان‌های مهندسی نیز در جریان کمین‌های دقیق در برخی از نقاط محور مجازه موفق شدند شماری از نیروهای مزدور سعودی را در تله‌های انفجاری گرفتار و کشته و زخمی کنند.

یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله نیز پس از دریافت اطلاعات دقیق مواضع مزدوران سعودی را در غرب منطقه «مجازه» با موشک بالستیک «زلزال ۱» هدف قرار دادند و خسارت‌هایی را به آنان وارد کردند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای مزدور رژیم سعودی عملیات دیگری را علیه مواضع تحت سیطره نیروهای یمنی در مقابل گذرگاه مرزی «علب» در استان عسیر عربستان انجام دادند که باز هم به نتیجه‌ای نرسیدند.

رزمندگان یمنی پس از ۹ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند ضربات مهلکی را به ۷ گروه از نیروهای مزدور سعودی در مقابل گذرگاه «علب» وارد کنند و حملات آنان را به طور کامل در این محور دفع کنند.

به گزارش اخبار جهادی، مزدوران سعودی در این عملیات از پشتیبانی جنگنده‌ها و پهپادهای جاسوسی عربستان برخوردار بودند اما با واکنش قاطع نیروهای یمنی مواجه شدند و در نهایت ناکام ماندند.

عکس: اعلام الحربی

نیروهای مزدور چند ملیتی رژیم سعودی همچنین حملاتی را علیه مواضع رزمنگدان یمنی در منطقه «ابواب الحدید» در جنوب استان عسیر عربستان انجام دادند که با اقدام به موقع به نتیجه‌ای دست نیافتند و شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با بخش باقم واقع در شمال استان صعده است؛ مناطق وسیعی از بخش «باقم» در شمال استان صعده شامل مناطق شمالی و مرکزی در اشغال مزدوران سعودی است.

در حال حاضر، بخش‌هایی از جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق استان عسیر عربستان در کنترل رزمندگان یمنی قرار دارد و عملیات‌های مزدوران سعودی برای سیطره مجدد بر این مناطق ناکام مانده و به نتیجه‌ای نرسیده است.

انتهای پیام/

منبع: مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=20459

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.