اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

توطئه تازه امارات برای خرید املاک قدس و تحویل آن به صهیونیست‌ها

  • کد خبر : 18626
  • 29 دی 1397 - 13:13
توطئه تازه امارات برای خرید املاک قدس و تحویل آن به صهیونیست‌ها

نائب رئیس جنبش اسلامی در سرزمین اشغالی ۱۹۴۸ از جمله دلایل سفر رئیس سرویس اطلاعات امارات به رژیم صهیونیستی را پرداخت میلیون‌ها دلار برای خریداری زمین‌های قدس و واگذاری آن به صهیونیست‌ها دانست. به گزارش اخبار جهادی، شیخ «کمال الخطیب» نائب رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین از جمله دلایل سفر رئیس سرویس […]

نائب رئیس جنبش اسلامی در سرزمین اشغالی ۱۹۴۸ از جمله دلایل سفر رئیس سرویس اطلاعات امارات به رژیم صهیونیستی را پرداخت میلیون‌ها دلار برای خریداری زمین‌های قدس و واگذاری آن به صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش اخبار جهادی، شیخ «کمال الخطیب» نائب رئیس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین از جمله دلایل سفر رئیس سرویس اطلاعات امارات به سرزمین‌های اشغالی را در راستای تلاش برای واگذاری املاک شهر قدس به شهرک‌نشینان دانست.

الخطیب در گفت‌وگو با وبگاه خبری «الخلیج اونلاین»، تاکید کرد:  صاحب یک خانه مجاور مسجدالاقصی گفته است که  از سوی خالد العطاری، بازرگان اهل قدس، که از نزدیکان به محمد دحلان  عضو جدا شده جنبش فتح و مشاور محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی است، پیشنهاد دریافت ۲۰ میلیون دلار در ازای فروش خانه‌اش را گرفته است.

وی افزود: صاحب‌خانه این پیشنهاد وسوسه‌انگیز بازرگان قدسی را که از نزدیکان به امارات است، رد کرده است.

الخطیب، خبر منابع صهیونیستی درباره سفر هوایی مستقیم و بدون توقف از ابوظبی به اراضی ‌اشغالی را نیز تایید و اعلام کرد که یک فروند هواپیمای اماراتی روز چهارشنبه در تل‌آویو فرود آمده که حامل «شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان» وزیر خارجه امارات و «شیخ طحنون بن زاید آل نهیان» رئیس ‌سرویس اطلاعات این کشور بوده است.

این مسئول فلسطینی گفت: آنها  هم‌اکنون در هتل «ریتز کارلتون» در هرتزلیا در نزدیکی تل‌آویو به سر می‌برند و سوال‌هایی درباره دلایل و زمان سفر آنها به سرزمین‌های اشغالی مطرح است.

الخطیب تشکیلات خودگردان فلسطین را نیز  شریک و هم‌دست امارات در خریداری املاک قدس به نفع شهرک نشینان صهیونیست خواند و گفت: یکی از ادله موجود این است که «عصام عقل»،  یک شهروند آمریکایی فلسطینی تبار را که به خاطر نقشی که در فروش زمین و اموال غیرمنقول به یک یهودی ساکن شرق قدس داشت و محکوم شده بود، از بازداشت آزاد کرده و تحویل مقامات رژیم اشغالگر داد.

وی تاکید کرد: همین که تشکیلات خودگردان «عقل» را تحویل رژیم صهیونیستی داد یعنی به واگذاری املاک و زمین‌های قدس به صهیونیست‌ها حساسیتی نشان نمی‌دهد.

شیخ خطیب و شیخ رائد صلاح پیشتر نیز گفته بودند که تجاری اماراتی در رسوایی واگذاری ۳۴ واحد آپارتمان در وادی حلوه حی سلوان به شهرک‌نشینان صهیونیست مربوط به اواخر سپتامبر و اوایل اکتبر ۲۰۱۴ دخیل بوده‌اند.

شیخ خطیب معاون شیخ رائد صلاح رهبر اسیر جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین است که رژیم صهیونیستی دو سال پیش آن را جنبشی غیرقانونی اعلام کرد، شیخ خطیب همچنین رئیس کمیته آزادی‌های برخاسته از دل کمیته عالی پیگیری امور فلسطینیان ساکن داخل اراضی اشغالی سال ۴۸ است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=18626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.