اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گزارش: همه واقعیت‌ها درباره رامین حسین پناهی؛ با یک داعشی وطنی بیشتر آشنا شوید

  • کد خبر : 16480
  • 13 شهریور 1397 - 13:25
گزارش: همه واقعیت‌ها درباره رامین حسین پناهی؛ با یک داعشی وطنی بیشتر آشنا شوید

در روزهای گذشته یک خبر موج گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده؛ اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی در آینده نزدیک انجام می‌شود؛ به راستی او کیست و چگونه این تروریست به چنگال قانون افتاد، با سوابق او بیشتر آشنا شوید. به گزارش اخبار جهادی، اخیرا در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر نزدیک بودن […]

در روزهای گذشته یک خبر موج گسترده‌ای را در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده؛ اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی در آینده نزدیک انجام می‌شود؛ به راستی او کیست و چگونه این تروریست به چنگال قانون افتاد، با سوابق او بیشتر آشنا شوید.

به گزارش اخبار جهادی، اخیرا در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر نزدیک بودن اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهی یکی از اعضای گروهک ترویستی کومله منتشر شده است. همزمان با انتشار این خبر، مخالفان جمهوری اسلامی و عناصر ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ تلاش کردند تا او را صرفا یک فعال مدنی و سیاسی معرفی کنند.
در گزارش زیر به واقعیت ماجرای رامین حسین پناهی و اقداماتی که در شاخه‌های نظامی حزب کومله انجام داده پرداخته شده است:

۱-ماجرای از کجا شروع شد

تیرماه سال گذشته یک تیم تروریستی که از مرزهای غربی قصد ورورد به کشور و ایجاد نا امنی را داشت با نیروهای سپاه درگیر شده و موفق به اجرای ماموریت خود نمی‌شود. در جریان این درگیری که موجب به هلاکت رسیدن سه نفر از اعضای این تیم تروریستی شد، فردی به نام رامین حسین پناهی به همراه مقادیری سلاح و مهمات دستگیر می‌شود که پس از برگزاری جلسات دادگاه به اتهام محاربه و بغی به اعدام محکوم می‌شود.

پس از اعلام حکم اعدام حسین پناهی، تبلیغات فراوانی علیه این حکم به پا شد تا جایی که سازمان عف بین الملل هم در گزارشی به این موضوع پرداخته و مدعی شد که در زندان‌ رفتاری غیر انسانی با حسین پناهی صورت گرفته است. موضوعی که در این تبلیغات بر آن تاکید می‌شد این بوده است که وی تنها عضویت حزب کومله کردستان را داشته و هرگز دست به اسلحه نبرده است.

امجد حسین پناهی برادر رامین حسین پناهی که خود سابقه عضویت در گروهک تروریستی کومله را دارد و هم اکنون در آلمان به سر می‌برد هم در گفت‌وگو با بی بی سی فارسی گفته است برادرش از فعلان مدنی وسیاسی کردستان است که بعد از اعتراضات دی ماه سال ۹۶ دستگیر شده و به اتهام اقدامات ضد امنیتی به اعدام محکوم شده است.

وی همچنین گفته است: “برادرم عضو کانون مدافعان حقوق بشر کردستان بود، به دلیل فشار نیروهای امنیتی دو سال پیش ایران را ترک کرد و در کردستان عراق به عضویت کومله در آمد. هنگامی که مادرم مریض شد برای دیدار مادرم به سنندج برگشت و بازداشت شد.”

اما وقتی به دور از فضاسازی رسانه‌های ضد انقلاب به موضوع  نگاه می‌کنیم، می‌بینیم واقعیت ماجرا چیز دیگری است.

۲- اما واقعیت ماجرا؛ رامین حسین پناهی  و عضویت در گروهک کومله

رامین حسین پناهی متولد ۱۳۷۰ در روستای قروه چای از توابع شهرستان دهگلان استان کردستان است. وی در ابتدا به عضویت تشکیلات مخفی حزب کومله در داخل کشور در می‌آید و در پی همین فعالیت‌ها در سال ۱۳۹۲ از سوی دادگاه سنندج احضار شده و تعهد می‌دهد که به فعالیت خود در حزب کومله پایان دهد.


امجدحسین پناهی

وی پس از مدتی در اردیبهشت ماه سال ۹۴ با فرار از کشور به شمال عراق رفته و فعالیت رسمی خود در حزب کومله را آغاز می‌کند و دوره‌های آموزش نظامی و سیاسی را در اقلیم کردستان عراق می‌گذراند.


رامین حسین پناهی در بین اعضای نظامی گروهک کومله


رامین حسین پناهی در بین اعضای نظامی گروهک کومله

رامین حسین پناهی در بین اعضای نظامی گروهک کومله

۳- درگیری با رزمندگان سپاه و دستگیری رامین حسین پناهی

فعالیت‌های حسین پناهی در مقرهای اصلی حزب کومله در شمال عراق ادامه پیدا می‌کند تا اینکه ماموریتی از سوی مرکزیت حزب کومله به وی ابلاغ می‌شود. بر همین اساس، حسین پناهی در تاریخ دوم تیرماه سال گذشته به همراه صباح حسین  پناهی، حامد حسین پناهی و بهزاد نوری در قالب یک تیم چهار نفره برای انجام عملیات‌های تروریستی قصد ورود به کشور از مرزهای غربی را داشتند. با اشراف اطلاعاتی نیروهای سپاه، این تیم ترویستی در ایست و بازرسی نزدیک به شهر سنندج به دام می‌افتند. اعضای این تیم بلافاصله پس از درگیری با نیروهای سپاه، اقدام به پرتاب نارنجک و گشودن آتش علیه نیرو‌های مستقر در ایست و بازرسی کرده که پس از درگیری با نیرو‌های سپاه سه تن از اعضای این تیم به هلاکت رسیده و رامین حسین پناهی زخمی و دستگیر می‌شود.

پس از دستگیری رامین حسین پناهی، از وی تعداد ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، چند تیغه خشاب کلاش، ۲ قبضه سلاح کمری، ۴ عدد نارنجک بدست می‌آید. پس از سیر مراحل تحقیق، پرونده حسین پناهی به دادگاه ارسال شده و پس از سیر مراحل دادرسی وی به اعدام محکوم می‌شود.

آنطور که خود حسین پناهی در اعترافاتش گفته است: “با نیرو‌های سپاه درگیر شده و یک خشاب ۳۰ تیری را به سوی آن‌ها شلیک کرده و می‌خواسته برای انجام ماموریت در منطقه دهگلان به روستای قروچای برود و در طول مسیر حرکت، اسلحه وی مدام مسلح و آماده بکار بوده است.”

۴- خانواده حسین پناهی، خانواده‌ای با سابقه ترور

نگاهی به سابقه خانوادگی رامین حسین پناهی به خوبی نشان می‌دهد که دیگر اعضای خانواده وی نیز از اعضای قدیمی گروهک کومله بوده و همچنان به فعالیت خود در این گروهک ادامه می‌دهند.

علاوه بر رامین، اعضای خانواده وی نیز سابقه عضویت در حزب موکله را داشته و برای مثال “رفیق حسین پناهی” عضو کمیته مرکزی حزب کومله و مسئول اعزام تیم‌های تروریستی به ایران از بستگان رامین حسین پناهی بوده است.

همچنین امجد حسین پناهی (برادر رامین حسین پناهی) ضمن عضویت در کروهگ تروریستی کومله، عامل اصلی ترور چند نفر در داخل ایران از جمله یک دختر ۱۳ در سال ۱۳۸۷ است.

۱۰ سال پیش امجد حسین پناهی از سوی گروهک تروریستی کومله مامور ترور فردی در روستای قروچای می‌شود. زمانیکه وی برای ترور فرد مذکور به مزل او مراجعه می‌کند، وی در منزل حضور نداشته و امجد حسین پناهی، سمیرا برادرزاده ۱۳ ساله او را به رگبار می‌بندد و می‌کشد.


سمیرا حسین پناهی دختری که بدست امجد حسین پناهی کشته شد

رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب پیش از این هم در ماجرای سارو قهرمانی هم مدعی شده بودند که وی در جریان اعتراضات در ماه سال ۹۶ دستگیر و در اثر شکنجه کشته شده است که پس از مدتی مشخصی شد وی نیز از اعضای گروهک تروریستی کومله بوده و در درگیری با ماموران امنیتی کشته شده است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.