اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شمارش معکوس برای پاکسازی ۶ هزار کیلومتر مربع از مساحت آلوده شرق سوریه/ پذیرایی لشکر فاطمیون و رزمندگان فلسطینی از هسته‌های خاموش داعش در غرب رود فرات + نقشه میدانی

  • کد خبر : 16411
  • 12 شهریور 1397 - 12:32
شمارش معکوس برای پاکسازی ۶ هزار کیلومتر مربع از مساحت آلوده شرق سوریه/ پذیرایی لشکر فاطمیون و رزمندگان فلسطینی از هسته‌های خاموش داعش در غرب رود فرات + نقشه میدانی

چند گروه از نیروهای سوری و مقاومت به منظور انجام عملیات پاکسازی صحرای شرقی سوریه از وجود عناصر مخفی داعش، درحدفاصل شهرهای المیادین و البوکمال مستقر شده اند. به گزارش اخبار جهادی، بهار امسال، نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند بخش های وسیعی از مناطق […]

چند گروه از نیروهای سوری و مقاومت به منظور انجام عملیات پاکسازی صحرای شرقی سوریه از وجود عناصر مخفی داعش، درحدفاصل شهرهای المیادین و البوکمال مستقر شده اند.

به گزارش اخبار جهادی، بهار امسال، نیروهای ارتش و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر موفق شدند بخش های وسیعی از مناطق اشغالی را در غرب رود فرات (جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص) از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: با وجود پاکسازی های صورت گرفته، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در این محور حضور دارند و حملات پراکنده ای را علیه نیروهای سوری و مقاومت انجام می دهند.

این منبع میدانی افزود: عناصر مخفی گروه تروریستی داعش در ماه های گذشته حملاتی را علیه نیروهای سوری و مقاومت در حدفاصل مناطق «سخنه – شولا، المیادین – البوکمال، ایستگاه پمپاژ دوم  حمیمه – ایستگاه پمپاژ سوم» انجام دادند.

وی از اعزام چند گروه از نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت برای انجام عملیات جدید در جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص برای نابودی هسته های خاموش خبر داد و گفت: نیروهای دفاع ملی و گروه چهارم ارتش سوریه به همراه رزمندگان تیپ فلسطینی القدس و لشکر فاطمیون وارد منطقه شده اند.

این منبع میدانی تصریح کرد: چند گروه از نیروهای سوری و مقاومت درحدفاصل شهرهای المیادین و البوکمال مستقر شده اند و گروه های دیگری در منطقه «مسبق» در محور غربی شهر المیادین موضع گرفته اند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات گسترده نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت علیه هسته های خاموش داعش در جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص در روزهای آینده آغاز می شود.

براساس اطلاعات به دست آمده، حدود ۶ هزار کیلومتر مربع از جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص به هسته های خاموش گروه تروریستی داعش آلوده است که تهدیدی برای مسیرهای ارتباطی مهم در شرق سوریه است.

نیروهای سوری و مقاومت در این عملیات درصدد هستند امنیت را به مسیرهای ارتباطی «تدمر – آراک – سخنه – کباجب – شولا – دیرالزور»، «دیرالزور – المیادین – البوکمال» و «تدمر – ایستگاه پمپاژ دوم – البوکمال» بازگردانند.

به گفته منابع میدانی، تخلیه مناطق اشغالی شرق رود فرات از لوث وجود عناصر تروریستی و احتمال انتقال آنان توسط نیروهای آمریکایی به غرب رود فرات، عزم نیروهای سوری و مقاومت را برای پاکسازی مناطق آلوده جنوب غرب استان دیرالزور و شرق استان حمص چند برابر کرده است.

به گزارش مشرق، این احتمال وجود دارد که عناصر تروریستی داعش در غرب رود فرات حملاتی شبیه ای آنچه که همرزمان آنان در شمال شرق استان سویداء و غرب استان دمشق انجام دادند را در این محور تکرار کنند و همین مسئله باعث شده نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت به سرعت وارد میدان شود.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=16411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.