اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پاکسازی هزار و ۹۶۰ کیلومتر مربع از مساحت تحت اشغال داعش در جنوب استان دیرالزور؛ محاصره ۱۲۵۰ تروریست داعشی در شرق سوریه + نقشه میدانی

  • کد خبر : 13175
  • 20 آذر 1396 - 15:31
پاکسازی هزار و ۹۶۰ کیلومتر مربع از مساحت تحت اشغال داعش در جنوب استان دیرالزور؛ محاصره ۱۲۵۰ تروریست داعشی در شرق سوریه + نقشه میدانی

عملیات نیروهای جبهه مقاومت در محور شمالی و شمال شرقی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم برای پیشروی به سمت مناطق مهمی از جمله «بئر جبیبه و طماح» در دستور کار قرار گرفته است. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت پس از پاکسازی ساحل غربی رود فرات، آزادسازی مناطق […]

عملیات نیروهای جبهه مقاومت در محور شمالی و شمال شرقی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم برای پیشروی به سمت مناطق مهمی از جمله «بئر جبیبه و طماح» در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شرق سوریه حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت پس از پاکسازی ساحل غربی رود فرات، آزادسازی مناطق آلوده در حد فاصل شهرک الصالحیه – حومه شمالی شهر البوکمال و تکمبل محاصره عناصر تروریستی داعش در بیابان های جنوب غرب دیرالزور و جنوب شرق حمص، عملیات جدیدی را برای بازپس گیری مناطق جنوبی استان دیرالزور انجام دادند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته با پشتیبانی جنگنده های روسی موفق شدند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، تمامی مناطق آلوده را در حد فاصل شهرک « الصالحیه » تا منطقه « معیزیله» را به کنترل خود در آورند.

در جریان این عملیات مناطق مهمی از جمله « سد معیزیله، وادی الصواب» و میدان های نفتی « عکاش ۱ ، عکاش ۲ و الحمر شمالی» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شد و مساحتی حدود هزار و ۹۶۳ کیلومتر مربع به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد.

عملیات نیروهای جبهه مقاومت در محور شمالی و شمال شرقی ایستگاه نفتی پمپاژ دوم برای پیشروی به سمت مناطق مهمی از جمله « بئر جبیبه و طماح» در دستور کار قرار گرفته است؛ در حال حاضر، نیروهای مقاومت به ورودی های این دو منطقه رسیده اند.

با پاکسازی این دو منطقه مهم و راهبردی خطر حملات عناصر تروریستی داعش برای اشغال مجدد شهرک های حدفاصل « المیادین – البوکمال» به حداقل کاهش می یابد؛ در جریان درگیری های امروز حدود ۳۵ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

یک منبع میدانی در شرق سوریه در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: حدود ۱۲۵۰ تن از عناصر تروریستی داعش در مناطق اشغالی بیابان های جنوب غرب استان دیرالزور و جنوب شرق استان حمص حضور دارند.

به گزارش اخبار جهادی، با پاکسازی هزار و ۹۶۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در جریان عملیات امروز، حدود ۵ هزار کیلومتر مربع در بیابان جنوب غرب دیرالزور و حمص در اشغال تروریست های داعش قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=13175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.