اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات سنگین داعش برای اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک» ناکام ماند + نقشه میدانی

  • کد خبر : 12472
  • 06 آبان 1396 - 19:16
حملات سنگین داعش برای اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک» ناکام ماند + نقشه میدانی

شکست های متوالی در جبهه های مختلف باعث شد، تروریست های داعش شب گذشته حملاتی را علیه نیروهای عراقی برای تحت تاثیر قرار دادن و اختلال در عملیات پاکسازی غرب استان الانبار تدارک ببینند. به گزارش اخبار جهادی،عناصر تروریستی داعش در دو روز گذشته در غرب استان الانبار شکست های سنگینی را متحمل شده اند […]

شکست های متوالی در جبهه های مختلف باعث شد، تروریست های داعش شب گذشته حملاتی را علیه نیروهای عراقی برای تحت تاثیر قرار دادن و اختلال در عملیات پاکسازی غرب استان الانبار تدارک ببینند.

به گزارش اخبار جهادی،عناصر تروریستی داعش در دو روز گذشته در غرب استان الانبار شکست های سنگینی را متحمل شده اند و حدود ۷۰ درصد مساحت تحت اشغال خود را در این محور از دست داده اند و حلقه محاصره آنان در حال تنگ شدن است.

شکست های متوالی در جبهه های مختلف باعث شد، تروریست های داعش شب گذشته حملاتی را علیه نیروهای عراقی برای تحت تاثیر قرار دادن و اختلال در عملیات پاکسازی غرب استان الانبار تدارک ببینند.

عناصر تروریستی داعش عملیات خود را از مناطق اشغالی در خاک سوریه آغاز کردند و حملات گسترده ای را به سوی مناطق تحت کنترل نیروهای عراقی در شمال غرب استان نینوا ترتیب دادند.

اشغال گذرگاه راهبردی «تل صفوک» هدف نخست عناصر تروریستی داعش در این عملیات بود اما در نهایت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته، نیروهای تیپ ۲۹ بسیج مردمی موفق به دفع حملات شدند.

در جریان درگیری های شدیدی که در حومه گذرگاه «تل صفوک» به وقع پیوست، ۱۸ تن از عناصر تروریستی داعش کشته و زخمی شدند؛ نیروهای عراقی همچنین توانستند یک خودروی انتحاری تروریست ها را در این عملیات منهدم کنند.

به گزارش اخبار جهادی، تروریست های داعش پس از متحمل شدن خسارت های شدید و ناکام ماندن در اشغال گذرگاه راهبردی « تل صفوک»، با برجای گذاشتن اجساد نیروهایی خودی،به سوی مناطق اشغالی در خاک سوریه متواری شدند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.