اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جبهه النصره باز هم در شمال حماه غافلگیر شد/ جبهه مقاومت به ۴۶ کیلومتری کلید شکست محاصره الفوعه و کفریا رسید + نقشه میدانی

  • کد خبر : 12446
  • 06 آبان 1396 - 8:17
جبهه النصره باز هم در شمال حماه غافلگیر شد/ جبهه مقاومت به ۴۶ کیلومتری کلید شکست محاصره الفوعه و کفریا رسید + نقشه میدانی

با انتقال نیرو و تجهیزات به جنوب غرب استان حلب، پاکسازی مناطق اشغالی در استان های حلب و ادلب در دستور کار قرار می گیرد. به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق اشغالی در شمال استان حماه موفق شدند با شکستن خطوط دفاعی عناصر تروریستی جبهه النصره […]

با انتقال نیرو و تجهیزات به جنوب غرب استان حلب، پاکسازی مناطق اشغالی در استان های حلب و ادلب در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش اخبار جهادی،نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی مناطق اشغالی در شمال استان حماه موفق شدند با شکستن خطوط دفاعی عناصر تروریستی جبهه النصره در محورهای مختلف پیشروی کنند.

پس از درگیری های سنگین و نفس گیر چند ساعته، نیروهای سوری و مقاومت ضربات مهلکی را به تروریست های جبهه النصره در شمال غرب منطقه راهبردی « اثریا» وارد کردند و توانستند ۵ روستای را به کنترل خود درآورند.

در جریان این عملیات، روستاهای «تم الهوی، ابولفه، الصوابه، ابو حوادید و جویعد» از اشغال عناصر تروریستی جبهه النصره خارج شدند. ۴۰ تن از عناصر تروریستی هم در جریان درگیری های امروز به هلاکت رسیدند.

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در مناطق پاکسازی شده، عملیات علیه تروریست های جبهه النصره را برای تامین امنیت مناطق آزاد شده ادامه دادند و توانستند دهها مزرعه را به کنترل خود درآورند.

با پاکسازی های صورت گرفته، نیروهای جبهه مقاومت از محور شمالی استان حماه به ۴۶ کیلومتری فرودگاه راهبردی « ابوظهور» رسیدند؛ «ابوظهور» تنها فرودگاه بزرگ استان ادلب به شمار می آید. در روزهای آینده باید منتظر ماند و دید پیشروی ها به سوی این فرودگاه ادامه می یابد یا خیر.

خبرها از جنوب غرب استان حلب هم حاکیست، در روزهای آینده تجهیزات و سلاح های سنگین بیشتری از جبهه مقاومت به سمت شهرک راهبردی « الحاضر» انتقال داده می شود . تعدادی زیادی از نیروهای جبهه مقاومت هم  در آینده ای نزدیک به این محور اعزام خواهند شد.

به نظر می رسد با انتقال نیرو و تجهیزات به جنوب غرب استان حلب، پاکسازی مناطق اشغالی در استان های حلب و ادلب در دستور کار قرار می گیرد و نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند به سوی فرودگاه « ابوظهور » و شهرک های محاصره شده «الفوعه و کفریا» پیشروی کنند.

به گزارش اخبار جهادی، فاصله نیروهای جبهه مقاومت از جنوب غرب استان حلب با فرودگاه « ابوظهور» حدود ۲۸ کیلومتر است؛ نیروهای مقاومت و سوری برای شکست حصر شهرک های الفوعه و کفریا باید ابتدا فرودگاه « ابوظهور» را از اشغال تروریست های جبهه النصره خارج کنند.

انتهای پیام/

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.