اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حضور سرلشکر باقری در مناطق عملیاتی «حلب»+عکس

  • کد خبر : 12192
  • 28 مهر 1396 - 12:20

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با حضور در مناطق عملیاتی حلب سوریه بر پایان عمر گروهک‌های تکفیری و تروریستی در این کشور تاکید کرد. به گزارش اخبار جهادی، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان سفر به کشور سوریه در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق این کشور حضور یافت. […]

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با حضور در مناطق عملیاتی حلب سوریه بر پایان عمر گروهک‌های تکفیری و تروریستی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش اخبار جهادی، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان سفر به کشور سوریه در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق این کشور حضور یافت.

سردار باقری در جمع رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اظهار داشت: به حمدالله با فضل و عنایت خداوند متعال شاهد موفقیت‌های چشمگیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروه‌های تروریستی هستیم.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۰_۱۱-۰۱-۲۶ photo_۲۰۱۷-۱۰-۲۰_۰۹-۰۱-۰۵

وی اظهار امیدواری کرد: روند پیشروی‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم، ادامه یافته و پایان عمر گروهک‌های تروریستی و تکفیری به سر رسیده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های پی در پی و درخشان علیه دشمنان و گروهک‌های تروریستی را وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعین حرم و ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و روحیه سلحشوری و اعتماد به نفس آنان عنوان کرد که رزمندگان ما در ۸ سال دفاع مقدس آن را تجربه کرده‌اند.

سردار باقری همچنین هماهنگی میان رزمندگان و ارتش سوریه و مردم را مثال زدنی عنوان کرد و این را رمز پیروزی دانست و بر ادامه این روند برای مدت‌های طولانی تاکید کرد.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=12192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.