اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شکار القاعده‌ای توسط رزمندگان نبل و الزهراء+عکس

  • کد خبر : 11892
  • 15 مهر 1396 - 22:19
شکار القاعده‌ای توسط رزمندگان نبل و الزهراء+عکس

با هوشیاری بسیج مردمی سوریه مستقر در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء واقع در شمال حلب ساعتی پیش طی یک درگیری تعدادی تروریست به هلاکت رسیده چند تن دیگر نیز زخمی و به اسارت درآمدند. به گزارش اخبار جهادی، با هوشیاری رزمندگان بسیج مردمی (الدفاع الوطنی) سوریه مستقر در شهرهای شیعه نشین نبل و […]

با هوشیاری بسیج مردمی سوریه مستقر در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء واقع در شمال حلب ساعتی پیش طی یک درگیری تعدادی تروریست به هلاکت رسیده چند تن دیگر نیز زخمی و به اسارت درآمدند.

به گزارش اخبار جهادی، با هوشیاری رزمندگان بسیج مردمی (الدفاع الوطنی) سوریه مستقر در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهراء واقع در شمال حلب ساعتی پیش طی یک درگیری ۴ تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و دو تن دیگر نیز زخمی و به اسارت درآمده اند.

بنابر این گزارش، تروریستهای مذکور در قالب یک تیم ۶ نفره از گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره قصد نفوذ از محور “طاموره” به منطقه بیانون در جنوب شرق نبل و الزهراء و حمله به پایگاه های نظامی مستقر در منطقه را داشتند که در کمین رزمندگان شیعه قرار گرفته و به هلاکت رسیدند. رسانه های وابسته به جبهه النصره به هلاکت شش تن از نیروهای این گروه اعتراف کرده اند.

لازم به ذکر است که علیرغم اعلام آتش بس سراسری در جبهه های سوریه و تعهد دولت ترکیه به جلوگیری از تحرکات نظامی گروه های تروریستی تکفیری، جبهه النصره و احرارالشام طی هفته های اخیر بارها اقدام به عملیات های نفوذ و ترور نیروهای نظامی سوری در شمال و غرب استان حلب سوریه کرده اند.

منبع:اعلام الحربی

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.