اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش سه تن از بزرگان مخالفِ اسد را اعدام کرد +عکس

  • کد خبر : 11729
  • 10 مهر 1396 - 13:01
داعش سه تن از بزرگان مخالفِ اسد را اعدام کرد +عکس

این سه تن چند روز پیش در جریان کمین نیروهای داعش در جاده السخنه – دیرالزور به اسارت درامده و سپس توسط داعش اعدام شدند. به گزارش اخبار جهادی، گروه تروریستی تکفیری داعش سه تن از رهبران و شیوخ قبیله بزرگ شعیطات را در دیرالزور اعدام کرد. بنابر این گزارش، یکی از فرماندهان ارشد ارتش […]

این سه تن چند روز پیش در جریان کمین نیروهای داعش در جاده السخنه – دیرالزور به اسارت درامده و سپس توسط داعش اعدام شدند.

به گزارش اخبار جهادی، گروه تروریستی تکفیری داعش سه تن از رهبران و شیوخ قبیله بزرگ شعیطات را در دیرالزور اعدام کرد. بنابر این گزارش، یکی از فرماندهان ارشد ارتش عشائری سوریه که در کنار ارتش این کشور علیه داعش در دیرالزور، حلب و رقه می جنگند با تایید خبر فوق نام این سه تن را شیخ احمد حماده (الرفاعی)، شیخ کمال الحسین و شیخ حامد المصطفی” عنوان کرد که چند روز پیش در جریان کمین نیروهای داعش در جاده السخنه – دیرالزور به اسارت درامده و سپس توسط داعش اعدام شدند.

وی گفت که این سه ریش سفید قبیله شعیطات در حال عزیمت به دیرالزور برای سرکشی از واحدهای نظامی عشائری سوریه مستقر در ان پس از شکسته شدن محاصره این شهر بودند که در کمین داعش افتاده اند. قبیله شعیطات صدها هزار عضو داشته و از ابتدای بحران سوریه با مخالفان دولت سوریه همکاری کرد. پس از تاسیس داعش این قبیله حاضر به بیعت با آن نشد و در پی تشدید اختلافها میان دو طرف بشدت با داعش درگیر شدند.

داعش با اعزام واحدهای نظامی ضمن محاصره مناطق محل سکونت اعضای قبیله شعیطات هزاران تن از مردان انها را به فجیعترین شکل ممکن به قتل رساند. در پی گسترش جنایات داعش علیه عشائر شعیطات دولت سوریه با مداخله فوری اقدام به تسلیح و اموزش آنها کرد. امری که به تشکیل ارتش عشائری و پیوستن هزاران تن از جوانان این قبیله به نیروهای دولتی سوریه شده است.

منبع:اعلام الحربی

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.