اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خنثی سازی حمله به خطوط نفت کرکوک/ کشف گور دسته جمعی در موصل

  • کد خبر : 8816
  • 11 خرداد 1396 - 9:25
خنثی سازی حمله به خطوط نفت کرکوک/ کشف گور دسته جمعی در موصل

منابع عراقی از خنثی سازی حمله به خطوط نفت کرکوک و کشف یک گور دسته جمعی در شهر موصل در شمال این کشور خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، مدیر پلیس مناطق و نواحی استان کرکوک از خنثی سازی حمله به خطوط لوله نفت این استان خبر داد. سرتیپ […]

منابع عراقی از خنثی سازی حمله به خطوط نفت کرکوک و کشف یک گور دسته جمعی در شهر موصل در شمال این کشور خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از شبکه تلویزیونی السومریه نیوز، مدیر پلیس مناطق و نواحی استان کرکوک از خنثی سازی حمله به خطوط لوله نفت این استان خبر داد.

سرتیپ سرحد قادر اعلام کرد که نیروهای امنیتی در عملیات خود در مناطق یایجی و روستاهای بخش الدبس در شمال غربی کرکوک ۱۱ فرد تحت تعقیب به اتهام ترویسم را بازداشت کردند.

وی افزود: این نیروها همچنین یک بمب آماده انفجار را که در نزدیک یکی از خطوط انتقال نفت خام در چاههای نفت بای حسن در بخش الدبس کارگذاشته شده بود، کشف و خنثی کردند.

دستگیری ۱۷۹ فرد تحت تعقیب در استان میسان

فرمانده عملیات الرافدین عراق از دستگیری ۱۷۹ فرد تحت تعقیب در ۱۰روز اخیر در عملیات “پنجه شیر” در استان میسان خبر داد.

ابراهیم المکصوصی در بیانیه ای تصریح کرد: این ۱۷۹ نفر به اتهامات مختلف در پی عملیات ویژه اطلاعاتی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.

کشف گور دسته جمعی در موصل

یک منبع محلی در استان نینوای عراق از کشف یک گور دسته جمعی در کرانه راست شهر موصل در شمال این کشور خبر داد.

این منبع محلی گفت: نیروهای امنیتی این گور دسته جمعی را در محله الشفاء در کرانه راست موصل کشف کردند.

وی تصریح کرد: بقایای اجساد ۷۰ غیرنظامی از جمله افراد سالخورده و ۲۳ کارمند سابق زن و وکلای زن در این گور دسته جمعی کشف شد.

این منبع افزود: عناصر گروه تروریستی داعش این غیرنظامیان را با شلیک گلوله به ناحیه سر اعدام کرده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

کشف ۲۳ موشک حرارتی در کرانه راست موصل

واحد اطلاعات نظامی ارتش عراق از کشف و ضبط ۲۳ موشک حرارتی در محله آزاد شده الشفاء در کرانه راست موصل خبر داد.

این واحد در بیانیه خود آورده است: یگان اطلاعات نظامی با همکاری واحد اطلاعات لشکر ششم این موشک های حرارتی دوش پرتاب جدید و تازه ساخته شده را کشف کردند که موشک های ضد زره هستند.

هلاکت شش تروریست در حمله هوایی به الانبار

فرمانده عملیات الجزیره عراق از کشته شدن شش تروریست و انهدام یک خودروی بمبگذاری شده در حمله ای هوایی در شرق شهر عنه در استان الانبار این کشور خبر داد.

قاسم المحمدی تصریح کرد: هواپیماهای ائتلاف به گروهی از تروریست ها و یک خودروی بمبگذاری شده داعش در شرق شهر عنه حمله کردند.

وی افزود: در این حمله شش تروریست کشه و یک خودروی بمبگذاری شده منهدم شد.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.