اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی+تصاویر

  • کد خبر : 8686
  • 08 خرداد 1396 - 8:48
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی+تصاویر

داعشی‌ها پس از شکست‌های متوالی دست به دامان زنان بی رحمی شدند که مانند زالو به خون مردم بی گناه تشنه اند. به گزارش اخبار جهادی منابع نظامی عراقی می‌گویند که گروه داعش اکنون به استفاده از زنان در جنگ با نیروهای عراقی در آخرین پایگاه محل حضور خود در موصل روی آورده است. به […]

داعشی‌ها پس از شکست‌های متوالی دست به دامان زنان بی رحمی شدند که مانند زالو به خون مردم بی گناه تشنه اند.

به گزارش اخبار جهادی منابع نظامی عراقی می‌گویند که گروه داعش اکنون به استفاده از زنان در جنگ با نیروهای عراقی در آخرین پایگاه محل حضور خود در موصل روی آورده است.
به گفته این منابع، در بخش باقی مانده در تصرف داعش که مرکز بخش قدیمی شهر است، زنانی مشاهده می‌شوند که در خطوط مقدم در حال نبرد هستند در حالی که جلیقه‌های بمب‌گذاری شده به تن دارند، در همین حال، نیروهای داعش شمار زیادی از تک تیراندازها و خودروهای بمب‌گذاری شده را در مناطق تحت تصرف خود کار گذاشته‌اند. این مساله پیشروی نیروهای عراقی را کند کرده است.
سرلشکر معن السعدی فرمانده لشکر دوم عملیات نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق گفت که نیروهایش، ۵۰ درصد محله الصحه را از تصرف شبه‌نظامیان خارج کردند. او افزود نمی‌توان سقف زمانی برای پایان عملیات تعیین کرد زیرا متغیرهای میدانی بسیار است.السعدی همچنین مساله استفاده داعش از زنان را در جنگ تایید کرد.
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی
منابع نظامی عراق روز یکشنبه ۲۸ ماه مه ۲۰۱۷ تاکید کردند که تنها ۵ درصد از بخش غربی شهر موصل همچنان در تصرف گروه داعش قرار دارد، ارتش عراق با اعلام این که تنها پنج درصد شهر موصل در تصرف داعش باقی مانده، تاکید کرده که این مساحت کوچک نیز تا نیمه اول ماه آینده از تصرف این گروه خارج خواهد شد.
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی
نیروهای مشترک عراقی روز شنبه عملیات جدیدی برای بازپس گیری مناطق تحت تصرف داعش در غرب موصل آغاز کردند. سرلشکر عبد امیر رشید یارالله، فرمانده عملیات «نینوا ما آمده‌ایم» در این باره گفت:«نیروهای مشترک عراقی برای آزادسازی بقیه محله‌‌های بخش غربی، عملیاتی را آغاز کرده‌اند. در ساعات اولیه این عملیات ارتش عراق توانست محله «الشفا»، بیمارستان «الجمهوری» و منطقه «الزنجیلی» را از داعش باز پس گیرد.
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی
همزمان نیروهای دستگاه مبارزه با تروریسم عراق در حمله‌ای غافلگیرانه و سریع وارد محله «الصحه الاولی» در غرب موصل شدند، پیش از این سرلشکر رائد جودت بود رئیس پلیس عراق اعلام کرد، بخش‌هایی در محور جنوبی و شمالی از مناطق قدیمی شهر موصل، با موشک‌های گراد به شدت بمباران شد.
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی
همچنین مناطق باب الطوب، باب جدید، الفاروق و الزنجیلی که هنوز تحت تصرف نیروهای داعش است، با هواپیماهای بدون سرنشین به شدت بمباران شد. سرلشکر رائد افزود: «این حمله سنگین مقدمه‌ای برای آغاز یک حمله گسترده با هدف باز پس گیری مناطق قدیمی شهر موصل است که آخرین سنگرهای داعش در موصل به شمار می‌آید».
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی
منابع نظامی عراق روز یکشنبه ۲۸ ماه مه از کشته شدن دو فرمانده عالی رتبه ارتش عراق در جریان عملیات بازپس‌گیری غرب موصل خبر دادند.به گفته این منابع، سرهنگ عبدالباقی ضاحی السعدون و سرهنگ احمد کاظم التمیمی هر دو از لشکر ۳ پیاده نظام ارتش عراق در غرب موصل کشته شدند.
هنوز اطلاع دقیقی از جزئیات از قبیل مکان و نحو کشته شدن این دو نظامی عالی رتبه عراقی در دست نیست.
زنان زالو صفت داعشی آخرین امید این گروه تروریستی
در همین حال ارتش عراق اعلام کرد، روستای «کوجو» در غرب موصل که بخشی از حوزه جغرافیایی جنوب استان سنجار است و اغلب ساکنان آن را ایزدی‌ها تشکیل می‌دهند، از دست داعش آزاد کرده و با حضور سرلشکر رشید یارالله فرمانده عملیات آزادسازی موصل، مسئولیت اداره این روستا را جنگجویان آموزش دیده ایزدی به عهده گرفتند.
منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8686

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.