اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دفع حمله شدید داعش به جاده «اثریا-السلمیه» / ازسرگیری جنگ گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی

  • کد خبر : 8395
  • 25 اردیبهشت 1396 - 20:37
دفع حمله شدید داعش به جاده «اثریا-السلمیه» / ازسرگیری جنگ گروه‌های تروریستی در غوطه شرقی

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در دفع یورش گسترده تروریست‌های داعشی به جاده اثریا به السلمیه و ازسرگیری جنگ گروه‌های تروریستی با یکدیگر در غوطه شرقی خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای همپیمان،‌حمله شدید تروریست‌های داعشی به جاده «اثریا-السلمیه» در مناطق الشیخ هلال و وادی العذیب در حومه شمالی […]

منابع سوری از موفقیت نیروهای ارتش در دفع یورش گسترده تروریست‌های داعشی به جاده اثریا به السلمیه و ازسرگیری جنگ گروه‌های تروریستی با یکدیگر در غوطه شرقی خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای همپیمان،‌حمله شدید تروریست‌های داعشی به جاده «اثریا-السلمیه» در مناطق الشیخ هلال و وادی العذیب در حومه شمالی حماه را دفع کردند، هدف داعشی‌ها از این یورش قطع کردن راه مواصلاتی به شهر حلب بود که در این راه ناکام ماندند، و شمار زیادی از مهاجمان به هلاکت رسیدند و چندین خودرو آنها منهدم شد.

منابع میدانی گفتند نیروهای ارتش سوریه به سبب حملات صبح امروز تروریست‌های داعشی، این جاده را به مدت چند ساعت بستند تا از حمله تروریست‌ها به خودروهای مردم جلوگیری کنند. داعشی‌ها همچنین تانکرهای حامل سوخت را که در حال حرکت به حلب بودند، هدف قرار دادند. در حال حاضر امنیت در جاده السلمیه به اثریا برقرار شده و رفت و آمد خودروها به صورت عادی با حمایت ارتش سوریه ادامه دارد.

در جنوب سوریه هم یک منبع نظامی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای نظامی سوریه و همپیمانان با تجهیزات و تسلیحات خود وارد برخی روستاهای مرزی در حومه جنوبی السویداء و مرزهای اردن وارد شدند، همزمان خبرهایی از لشکرکشی نظامی آمریکا در مرز اردن حکایت می‌کند.

در غوطه شرقی در حومه دمشق، درگیری‌ها میان گروه‌های تروریستی فیلق الرحمن و جبهه النصره از یک سو و جیش الاسلام از سوی دیگر در شهرک «حوش الاسعری» ازسرگرفته شد، این درگیری‌ها در پی حمله جیش الاسلام به این شهرک آغاز شده و طرفین به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند.

از حمص هم خبر می‌رسد که دو راهی التلیله و اطراف سیلوها در غرب تدمر شاهد درگیری‌های شدید میان نیروهای ارتش و تروریست‌های داعشی بوده است و همزمان جنگنده‌های ارتش، مواضع این گروه را در کوه الکوم و السخنه بمباران کردند.

خبر دیگر اینکه در حمله جنگنده‌های آمریکایی به خودروهای کارگران در اراضی کشاورزی روستای العکیرشی در حومه جنوب شرقی  الرقه، ۲۲ زن کشته و ۹ نفر دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.