اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پشت پرده حملات اسرائیل به سوریه / چرا آمریکا به طور خاص بر «تدمر» متمرکز شده است؟

  • کد خبر : 7504
  • 27 اسفند 1395 - 17:00
پشت پرده حملات اسرائیل به سوریه / چرا آمریکا به طور خاص بر «تدمر» متمرکز شده است؟

یک سرتیپ ارتش سوریه با بیان اینکه، حمله رژیم صهیونیستی به حومه حمص هیچ یک از اهداف متجاوزان را محقق نکرد، از دلایلی که سبب دست زدن صهیونیست‌ها به این حمله به ویژه در شرایط فعلی شد، پرده برداشت. «محمد عباس» سرتیپ ارتش سوریه درباره واکنش قاطع ارتش سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی که با سرنگونی جنگنده […]

یک سرتیپ ارتش سوریه با بیان اینکه، حمله رژیم صهیونیستی به حومه حمص هیچ یک از اهداف متجاوزان را محقق نکرد، از دلایلی که سبب دست زدن صهیونیست‌ها به این حمله به ویژه در شرایط فعلی شد، پرده برداشت.

«محمد عباس» سرتیپ ارتش سوریه درباره واکنش قاطع ارتش سوریه به تجاوز رژیم صهیونیستی که با سرنگونی جنگنده رژیم و تاکید رسانه‌های دشمن مبنی بر این‌که تل‌آویو خواهان  تنش با دمشق در روزهای آتی نیست، به خبرنگار تسنیم گفت : رژیم صهیونیستی از طریق ارتش‌های جایگزینی که به سوی ما ارسال می‌کند، همچنان با سوریه می‌جنگد و سوریه هم همچنان به تجاوزات این رژیم پاسخ می‌دهد، در نتیجه حجم شکست‌های گروه‌های تروریستی در خاک سوریه، در مقابل رژیم صهیونیستی هیچ راهی نمانده جز اینکه با جنگنده‌ها و شاید با ناوگان دریایی‌اش حمله کند، همان کاری که آمریکا انجام داد و سوریه را به جنگ تهدید کرد یا زمانی که نیروهای ارتش را در «جبل الثرده» دیرالزور طی ماه‌های اخیر هدف قرار داد.

وی تاکید کرد : امروز سوریه و ارتش آن مقابله با تروریسم را تشدید کرده‌اند،‌ امروز ما گزینه‌ها و برگ‌های برنده زیادی در اختیار داریم که تا کنون استفاده نکرده‌ ایم، سوریه توانمندی‌ها و امکانات رزمی زیادی دارد و امروز توانست درسی به رژیم صهیونیستی بدهد که برایش غافلگیرکننده بوده است،‌ولی اعتقادی ندارم که این رژیم درس عبرت خواهد گرفت، زیرا حجم غرور این رژیم اجازه عبرت‌انگیزی به آن نمی‌دهد.

وی افزود : ارتش سوریه امروز با جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مقابله کردند و یکی از آنها را که قصد حمله به یک منطقه نظامی در حومه حمص در نزدیکی تدمر را داشت،‌سرنگون کرد، من تاکید می‌کنم که هیچ یک از اهداف رژیم محقق نشده و جنگنده‌های این رژیم مناطق کاملا خالی را هدف قرار دادند.

سرتیپ عباس خاطر نشان کرد : مقابله با این تجاوزگری تاکید می‌کند که سوریه توان بازدارنده و بازداشتن رژیم صهیونیستی و مهار آن را دارد و مقاومت ملی و نیروهای مسلح سوریه و دوستان و همپیمانان ما همگی قادر به دفع این تجاوزات هستند.

وی درباره دلایلی که رژیم صهیونیستی را برای هدف قرار دادن سوریه به ویژه حومه تدمر وادار کرد،‌به تسنیم گفت : تدمر بخشی از طرح آمریکا برای آغاز پروژه تجزیه سوریه و منطقه است، تدمر یکی از مسیرهای اصلی است که نیروهای سوریه در آن پیشروی کرده و موفق بوده‌اند،‌ در عین حال آمریکا نتوانسته است به هیچ یک از اهداف خود در تدمر دست یابد و حسرت این کشور را به دنبال داشته است،در حالی که بر این منطقه برای نفوذ و سیطره در شمال و شرق و جنوب شرقی سوریه حساب باز کرده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با تسنیم تصریح کرد : امروز آمریکا می‌خواهد به همپیمانان و مزدورانش که متحمل ضربات پیاپی در سوریه شده‌اند، اثبات کند که آمریکا و اسرائیل در کنارشان هستند، معتقدم آنها کاملا شکست خورده و این نکته را درک کرده‌اند که سوریه مصمم به مبارزه با تروریسم و رهایی از آن و مقابله با کسانی است که در کنار تروریسم و حامی آن هستند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.