اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اعلام حالت فوق العاده در تلعفر از سوی داعش

  • کد خبر : 6952
  • 02 اسفند 1395 - 0:33
اعلام حالت فوق العاده در تلعفر از سوی داعش

گروه تروریستی داعش در شهر تلعفر وضع فوق العاده اعلام کرد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال وقوع درگیری میان عناصر خارجی و داخلی داعش در شهر تلعفر، فرمان منع آمد و شد از سوی سران این گروه تروریستی صادر شد. بر این اساس، به دنبال شکست حملات پی در […]

گروه تروریستی داعش در شهر تلعفر وضع فوق العاده اعلام کرد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، به دنبال وقوع درگیری میان عناصر خارجی و داخلی داعش در شهر تلعفر، فرمان منع آمد و شد از سوی سران این گروه تروریستی صادر شد.

بر این اساس، به دنبال شکست حملات پی در پی گروه تروریستی داعش در محور غربی موصل، اختلاف های شدیدی بین سرکرده های این گروه در تلعفر بروز کرده است.
“علی الحمدانی”، فرمانده تیپ ۱۱ از نیروهای الحشد الشعبی در کنفرانس مطبوعاتی گفت: “اطلاعات تجسسی خبر از بروز اختلاف و درگیری شدید میان عناصر خارجی و عرب داعش در شهر تلعفر پس از تحمل خسارت های شدید در حمله نافرجام به کاروان نیروهای الحشد الشعبی در محور غربی موصل می دهد. هدف تروریست ها از این حمله، فرار به خاک سوریه بوده است.”
الحمدانی افزود: ” اختلاف های موجود میان عناصر داعش، تلعفر را بین عناصر خارجی و عرب آنها به دو قسمت تقسیم کرده است.”
منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6952

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.