اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش یمن: سلاح‌هایی داریم که هنوز آن‌ را از انبار بیرون نیاورده‌ایم

  • کد خبر : 6859
  • 18 بهمن 1395 - 20:26
ارتش یمن: سلاح‌هایی داریم که هنوز آن‌ را از انبار بیرون نیاورده‌ایم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ما طی روزهای آینده غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن داریم. سرتیپ ستاد شرف لقمان سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که حمله اخیر موشکی به غرب ریاض که از سوی ارتش یمن صورت گرفت، غیر نظامیان را هدف قرار نداده است. وی در گفتگو با المیادین گفت که این حمله نشان […]

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که ما طی روزهای آینده غافلگیری‌های جدیدی برای دشمن داریم.

سرتیپ ستاد شرف لقمان سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که حمله اخیر موشکی به غرب ریاض که از سوی ارتش یمن صورت گرفت، غیر نظامیان را هدف قرار نداده است.

وی در گفتگو با المیادین گفت که این حمله نشان داد که نیروهای یمنی سلاح‌هایی دارند که تا امروز آن را از انبار بیرون نیاورده‌اند.

سخنگوی ارتش یمن همچنین وعده غافلگیری‌های جدید برای دشمن طی روزهای آینده را داد.

لقمان تاکید کرد که عربستان هیچگونه راه حل سیاسی در یمن نمی‌خواهد و به محض نزدیک شدن به هرگونه راه حلی، حملات خود به یمن را شدت می‌بخشد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند ما را به زانو در بیاورند و هرگاه که به ما حمله کردند، قدرت ما در واکنش نشان دادن بیشتر شد. ما در دفاع از سرزمینمان به خودمان تکیه می‌کنیم.

یک منبع نظامی در یمن اعلام کرد که یگان موشکی ارتش یمن (وابسته به انصارالله) یک فروند موشک بالستیک دوربُرد را به یک هدف نظامی در غرب ریاض، پایتخت عربستان، با موفقیت، شلیک کرد.

از ابتدای تجاوز عربستان تاکنون، یگان موشکی ارتش یمن بارها با موشک‌های بالستیک و غیر بالستیک، مواضع مزدوران و متجاوزان در داخل و خارج از این کشور را هدف قرار داده است که در پی این حملات خسارات سنگینی به آن‌ها وارد شده است.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که این حملات به جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نتیجه‌ای برای رژیم سعودی نداشته است.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.