اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

استفاده نظامی داعش از کانال‌های آبرسانی حلب

  • کد خبر : 6828
  • 16 بهمن 1395 - 22:00
استفاده نظامی داعش از کانال‌های آبرسانی حلب

تروریست های داعش از کانال های شبکه آبرسانی شهر الباب و روستاهای استان حلب برای اهداف تروریستی استفاده می کنند. شماری از آوارگان سوری اذعان کردند که عناصر گروهک تروریستی داعش از کانال های شبکه آب‌رسانی شهر الباب برای اهداف تروریستی و جابجایی میان این شهر و روستاهای نزدیک در استان حلب استفاده می‌کنند. “خالد […]

تروریست های داعش از کانال های شبکه آبرسانی شهر الباب و روستاهای استان حلب برای اهداف تروریستی استفاده می کنند.
شماری از آوارگان سوری اذعان کردند که عناصر گروهک تروریستی داعش از کانال های شبکه آب‌رسانی شهر الباب برای اهداف تروریستی و جابجایی میان این شهر و روستاهای نزدیک در استان حلب استفاده می‌کنند.

“خالد الصمدی” یکی از آوارگان سوری به خبرگزاری آناتولی ترکیه گفت: ” پس از آن که از سوی عناصر داعش در تنگنای شدید قرار گرفتم، همراه خانواده‌ام از روستای تادف در جنوب شرقی شهر الباب فرار کردیم”.

وی افزود: عناصر داعش از کانال های شبکه آب‌رسانی میان شهر الباب و روستاهای تادف و القباسین، برای اهداف تروریستی، جابجایی، امدادرسانی و در امان ماندن از بمباران ترکیه و ائتلاف بین المللی استفاده می کنند.

این آواره سوری خاطرنشان کرد که عناصر داعش از کانال های آب‌رسانی منتهی به بیمارستان شهر الباب نیز برای اهداف تروریستی استفاده می کنند.

وی خاطرنشان کرد که عناصر داعش کانال های آب رسانی بین شهر الباب و روستاهای تادف و القباسین را به تهویه مجهز کرده اند تا به سادگی بتوانند از آن استفاده کنند.

منذر شفیق، دیگر آواره سوری که براثر جرم و جنایت تروریست های داعش ناچار شده است شهر الباب را ترک کند، اوضاع اهالی این شهر به علت اقدامات عناصر داعش را بسیار ناگوار توصیف کرد.

منبع : العالم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.