اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گروه تروریستی داعش دو نظامی ترکیه‌ای را زنده زنده آتش زد + تصاویر(۱۸+)

  • کد خبر : 6342
  • 03 دی 1395 - 12:14

گروه تکفیری داعش ویدئویی هولناک از زنده سوزاندن دو سرباز ترکیه با هدف انتقام از دولت این کشور در استان حلب سوریه منتشر کرد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از ابنا ، گروه تروریستی داعش با انتشار یک فایل ویدیویی، صحنه‌های سوزاندن دو نظامی ترک را که در درگیری‌های شهر الباب در حومه حلب […]

گروه تکفیری داعش ویدئویی هولناک از زنده سوزاندن دو سرباز ترکیه با هدف انتقام از دولت این کشور در استان حلب سوریه منتشر کرد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از ابنا ، گروه تروریستی داعش با انتشار یک فایل ویدیویی، صحنه‌های سوزاندن دو نظامی ترک را که در درگیری‌های شهر الباب در حومه حلب به اسارت گرفته بود، منتشر کرد.

این قربانیان که ابتدا در قفس‌هایی زنجیرشده بودند، به محل جنایت هدایت می‌شوند.

در این تصاویر، نظامیان ترک در حالی که لباس نظامی بر تن دارند و دست و پایشان با زنجیر بسته شده، زنده به آتش کشیده می‌شوند.

یکی از عناصر داعش در این فیلم، اردوغان را طاغوت می‌نامد و خاک ترکیه را سرزمین جهاد توصیف می‌کند.

تروریست‌های داعش ادعا می‌کنند که این انتقامی از «جنگ (آنکارا) علیه مسلمانان» است.

این فیلم ویدئویی از چندین زاویه با دوربین‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری شده است.

این تصاویر ویدئویی، یادآور انتشار فیلم ویدئویی آتش زدن خلبان اردنی در سال ۲۰۱۵ از سوی گروه تروریستی داعش است.

ترکیه یکی از حامیان اصلی گروه‌های معارض دولت بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، به شمار می‌آید؛ در همین رابطه، آنکارا عملیات نظامی خود در خاک سوریه، موسوم به سپر فرات، را از تاریخ ۳ شهریور آغاز کرد و هدف این عملیات را آزادی منطقۀ مرزی شمال سوریه از تصرف گروه تروریستی داعش عنوان کرد.

آنکارا در حالی همچنان بر ادامۀ عملیات نظامی در خاک سوریه تأکید می‌کند که دمشق مداخله نظامی ترکیه را در سوریه محکوم کرده و آن را نقض آشکار حاکمیت سوریه عنوان کرده است.

دولت ترکیه به بهانه مبارزه با تروریسم این عملیات را آغاز کرد اما گفته می‌شود هدف اصلی از این عملیات مقابله با پیشروی کردها در مناطق مرزی این کشور است.

آنکارا همچنین بارها به حمایت از گروه‌های تروریستی ازجمله داعش متهم شده است.

.

.

.

.

.

.

.

هشدار: در پایین، تصاویر دلخراشی درج شده است

.

.

.

.

.

.

.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6342

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.