اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شهر مسیحی نشین قره قوش عراق از دست داعش آزاد شد

  • کد خبر : 5705
  • 01 آبان 1395 - 21:17
شهر مسیحی نشین قره قوش عراق از دست داعش آزاد شد

نیروهای عراقی امروز /شنبه/ در ادامه پیشروی های خود در شهر موصل مرکز استان نینوا توانستند ضمن آزاد سازی شهر مسیحی نشین قره قوش کنترل این شهر را به دست بگیرند. به گزارش اخبار جهادی پایگاه خبری العهد لبنان اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند در عملیات خود علیه داعش، شهر قره قوش واقع در […]

نیروهای عراقی امروز /شنبه/ در ادامه پیشروی های خود در شهر موصل مرکز استان نینوا توانستند ضمن آزاد سازی شهر مسیحی نشین قره قوش کنترل این شهر را به دست بگیرند.

به گزارش اخبار جهادی پایگاه خبری العهد لبنان اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند در عملیات خود علیه داعش، شهر قره قوش واقع در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق موصل را از کنترل تروریست های داعش خارج کنند.
بر اساس این گزارش نیروهای عراقی عملیات آزادسازی این شهر را بامداد شنبه /امروز/ آغاز کرده بودند.
خبرگزاری فرانس ۲۴ نیز با تایید این خبر گزارش داد که، ارتش عراق با صدور بیانه ای اعلام کرده که یگان های ارتش وارد شهر قره قوش شدند و در حال پاکسازی این شهر از وجود تروریست ها هستند.
بر اساس بیانیه ارتش عراق، نیروهای این کشور درصدد انجام عملیات دیگری برای بازپس گیری شهرک مسیحی نشین کرملیس هستند.
این در حالی است که یگان های ویژه ارتش عراق چند روز گذشته نیز روستای مسیحی نشین برطله در شمال قره قوش را آزاد کرده بودند.
ارتش عراق همچنین تلاش می کند از سمت جنوب به موصل نزدیک شود و نیروهای مسلح کرد موسوم به پیشمرگه نیز از شرق و شمال عملیات آزادسازی موصل را ادامه می دهند.
عملیات بزرگ موصل روز دوشنبه گذشته با پیام حیدر العبادی نخست وزیر عراق آغاز شد.
از سوی دیگر بر اساس آخرین گزارش ها از کرکوک که دیروز هدف حمله برخی عناصر گروه تروریستی داعش قرار گرفت، مقام های این شهر مقررات منع آمد و شد برقرار کرده اند.
تروریست های داعش دیروز به ایستگاه های پلیس و دیگر ساختمان های مهم این شهر شمالی نفت خیز که تحت کنترل نیروهای کرد پیشمرگه قرار دارد، حمله کردند.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق جمعه شب دستور اعزام نیروهای بیشتر به کرکوک برای کمک به پیشمرگه ها را صادر کرد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.