اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خروج معارضان سوریه از شهر «حمص» فردا به پایان می‌رسد

  • کد خبر : 5117
  • 02 مهر 1395 - 23:08
خروج معارضان سوریه از شهر «حمص» فردا به پایان می‌رسد

منابع دولتی سوریه اعلام کردند که بر اساس توافق به عمل آمده بین دولت سوریه و معارضان، فردا آخرین گروه از افراد مسلح معارض از شهر حمص خارج خواهد شد. به گزارش اخبار جهادی منابع نزدیک به دولت سوریه از خروج قریب الوقوع همه افراد مسلح از شهر حمص خبر دادند. به گزارش وبگاه خبری […]

منابع دولتی سوریه اعلام کردند که بر اساس توافق به عمل آمده بین دولت سوریه و معارضان، فردا آخرین گروه از افراد مسلح معارض از شهر حمص خارج خواهد شد.

به گزارش اخبار جهادی منابع نزدیک به دولت سوریه از خروج قریب الوقوع همه افراد مسلح از شهر حمص خبر دادند.

به گزارش وبگاه خبری «سوریا الیوم»، «احمد منیر» مشاور امور مصالحه دولت سوریه جمعه (امروز) در گفت‌وگو با یک رسانه سوری گفت که ۱۲۰ نفر از افراد مسلح از منطقه «الوعر» شهر حمص خارج شده و به «الدار الکبیره» در ریف استان حمص منتقل شده شده‌اند.

وی ادامه داد: «شنبه (فردا) سومین و آخرین مرحله خروج این افراد از شهر حمص انجام خواهد شد و با اجرای این مرحله این شهر به طور کامل خالی از افراد مسلح خواهد شد».

مشاور امور مصالحه دولت سوریه به نقش منفی سازمان ملل متحد در این گونه توافق‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این نقش منفی سازمان ملل در توافق «داریا» خروج افراد مسلح زیر نظر طرف‌های سوری و هلال احمر سوریه صورت گرفته است.

منیر همچنین تأکید کرد: « علاوه بر این توافقی نیز وجود دارد که به موجب آن ۷۵۰ فرد مسلح از منطقه الوعر حمص در مقابل تحویل سلاح خود خارج خواهند شد و با دولت سوریه تسویه حساب خواهند کرد.

ماه گذشته بر اساس توافقی بین دولت سوریه و معارضان، بیش از هزار نفر از آن‌ها منطقه داریا را تخلیه کردند و به مکانی در ریف حماه منتقل شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.