اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۲۰ گروه مسلح وابسته به ارتش آزاد، آتش‌بس سوریه را رد کردند+سند

  • کد خبر : 4750
  • 23 شهریور 1395 - 10:01

۲۰ گروه تروریستی وابسته به ارتش آزاد سوریه اعلام کردند آتش‌بس کنونی در این کشور گروه جبهه فتح الشام را مستثنی می‌کند، بنابراین آن را نمی‌پذیرند. به گزارش اخبار جهادی مهمترین گروههای مسلح تروریستی وابسته به ارتش آزاد سوریه شامگاه دوشنبه (روز گذشته) اعلام کردند که قاطعانه آتش‌بس در این کشور رد می‌کنند. عناصر تروریستی […]

۲۰ گروه تروریستی وابسته به ارتش آزاد سوریه اعلام کردند آتش‌بس کنونی در این کشور گروه جبهه فتح الشام را مستثنی می‌کند، بنابراین آن را نمی‌پذیرند.

به گزارش اخبار جهادی مهمترین گروههای مسلح تروریستی وابسته به ارتش آزاد سوریه شامگاه دوشنبه (روز گذشته) اعلام کردند که قاطعانه آتش‌بس در این کشور رد می‌کنند.

عناصر تروریستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که این آتش بس «جبهه فتح الشام» (جبهه النصره سابق) را مستثنی میکند و از گروههای نظامی حامی دولت سوریه چشم‌پوشی می‌کند.

این گروهها مدعی شدند بدون ایجاد منطقه پرواز ممنوع در سوریه که همچنان به بمباران شهرها و روستاها ادامه می‌دهند، این توافق چه سودی دارد.

عناصر تروریستی در بیانیه خود اعلام کردند که این آتش بس را قبول ندارند و «نباید کمکهای بشردوستانه به هیچ آتش بس یا توافقی پیوند بخورد و همچنین هیچ مکانیزمی وجود ندارد که نقض آتش بس توسط نظام [سوریه] را کنترل کند.

به گزارش وبگاه خبری «آرا»، گروههای تروریستی همچنین اعلام کردند: ما طرحهای بشردوستانه و آتش بس را در صورتی که به اصول ثابت [موسوم به] انقلابی آسیب نرساند ارزیابی می‌کنیم.. ولی نمیپذیریم که مقداری مواد غذایی به مناطق محاصره شده، وارد شود ولی در مقابل، [کنترل] مواضع راهبردی در برابر نظام [از دست تروریستها] خارج شود.

در ادامه بیانیه آمده است: هیچ اراده بین المللی وجود ندارد که بتواند کشتار مداوم ملت را متوقف کند، از این روی تصمیم گرفتیم که بر قدرت خود تکیه کرده و تفنگ در دست گرفته و این جنگ را تا پایان علیه نیروهای نظام [سوریه] ادامه دهیم

تروریستها همچنین مدعی شدند که بندهای پیشنهادی در این توافق زمینه را برا دولت سوریه و گروههای همپیمان آن فراهم میکند که دستاوردهای راهبردی داشته باشند

«فیلق الشام، حرکه نور الدین الزنکی، الفوج الاول، الفرقه ۱۰۱، فیلق حمص، جیش الاسلام، الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام، جبهه انصار الاسلام، الفرقه ۱۳، لواء الفتح، الفرقه الشمالیه، الجبهه الشامیه، کتائب الصفوه الاسلامیه، الفرقه الوسطی، تجمع فاستقم کما أمرت، جیش النصر، جیش التحریر، لواء صقور جبل الزاویه، لواء الحریه الاسلامی، جبهه الاصاله و التنمیه و جند بدر ۳۱۳» گروههای تروریستی هستند که این بیانیه را امضا کردند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.