اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اسامی شهدای ایرانی ” ۱۵ شهریور” در سوریه اعلام شد

  • کد خبر : 4565
  • 17 شهریور 1395 - 16:57
اسامی شهدای ایرانی ” ۱۵ شهریور” در سوریه اعلام شد

“اکبر نظری، حسین علیخانی و عادل سعد” در راه دفاع از حرم عمه سادات در سوریه به شهادت رسیدند. «اکبر نظری» و «حسین علیخانی» از بسیجیان شهرستان کرمانشاه شامگاه دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به دست نیروهای تکفیری وهابی در شهر حلب سوریه […]

“اکبر نظری، حسین علیخانی و عادل سعد” در راه دفاع از حرم عمه سادات در سوریه به شهادت رسیدند.

«اکبر نظری» و «حسین علیخانی» از بسیجیان شهرستان کرمانشاه شامگاه دوشنبه ۱۵ شهریور ماه در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) به دست نیروهای تکفیری وهابی در شهر حلب سوریه به شهادت رسیدند.
این دو شهید از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند که دهمین و یازدهمین شهدای استان کرمانشاه محسوب می شوند. پیش از این شهیدان والامقام «مهدی نوروزی»، «سعید قارلقی»، «ابوذر امجدیان»، «اکبر ملکشاهی»، «صادق یاری»، «ستار عباسی»، «رضا عباسی»، «سجاد حبیبی» و «حمزه کاظمی» از استان کرمانشاه در دفاع از حرم آل‌الله به خیل شهدا پیوستند.
پیکر این دو شهید روز پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه از مقابل مسجد جامع کرمانشاه تشییع می شود. مراسم بزرگداشت و یادبود دو شهید والامقام روز شنبه ۲۰ شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد.
«عادل سعد» از رزمندگان دوران دفاع مقدس و از مسئولان پایگاه های بسیج شهرستان دزفول در دفاع از حرم آل الله هنگام درگیری با مزدوران تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
این شهید والامقام در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به عنوان فرمانده محور حضور داشت و سرانجام در محور حلب سوریه به آرزوی دیرین خود یعنی شهادت رسید.
وی پنجمین شهید شهرستان دزفول است. پیش از این «میرعلی هیودی»، «شهید سید مجتبی ابوالقاسمی» و «علی حاجی‌وند قیاسی» از این شهرستان در راه دفاع از عمه سادات به شهادت رسیده اند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.