اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

استفاده تروریست‌ها در سوریه از هواپیمای بدون سرنشین برای حمله به حما

  • کد خبر : 4401
  • 14 شهریور 1395 - 11:16
استفاده تروریست‌ها در سوریه از هواپیمای بدون سرنشین برای حمله به حما

تروریست‌ها، برای نخستین بار در حملات خود به روستاهای شمالی حما در سوریه، از هواپیمای بدون سرنشین استفاده کردند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از رای الیوم، گروه تروریستی جندالاقصی، وابسته به ارتش آزاد سوریه، از به کارگیری هواپیمای بدون سرنشین از سوی معارضان در حملات خود در روستاهای شمالی حماه خبر داد.  گروه تروریستی […]

تروریست‌ها، برای نخستین بار در حملات خود به روستاهای شمالی حما در سوریه، از هواپیمای بدون سرنشین استفاده کردند.
 به گزارش اخبار جهادی به نقل از رای الیوم، گروه تروریستی جندالاقصی، وابسته به ارتش آزاد سوریه، از به کارگیری هواپیمای بدون سرنشین از سوی معارضان در حملات خود در روستاهای شمالی حماه خبر داد.

 گروه تروریستی جندالاقصی، که خود در درگیری‌های شمال حماه حضور دارد، با انتشار ویدئویی نشان داد معارضان مسلح با هواپیمای بدون سرنشین، نیروهای ارتش سوریه را در روستای “معردس” در شمال حماه هدف قرار داده‌اند.
 در این ویدئو، هواپیمای بدون سرنشین که در حال پرتاب موشک‌های کوچک خود بر سر نیروهای سوریه در روستای معردس است، به تصویر کشیده شده است.
 این عناصر پیش از این تنها برای عکس‌برداری مناطق از هواپیمای بدون سرنشین استفاده می‌کرده‌اند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.