اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات موشکی و توپخانه ای ارتش یمن به مواضع نظامیان سعودی در مارب

  • کد خبر : 4324
  • 07 شهریور 1395 - 19:32
حملات موشکی و توپخانه ای ارتش یمن به مواضع نظامیان سعودی در مارب

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه مواضع نیروهای وابسته به عربستان سعودی را در شرق صنعا پایتخت و استان مارب در مرکز این کشور هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند. به گزارش شبکه خبری العهد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به حملات سنگین جنگنده های […]

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه مواضع نیروهای وابسته به عربستان سعودی را در شرق صنعا پایتخت و استان مارب در مرکز این کشور هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار دادند.

به گزارش شبکه خبری العهد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در واکنش به حملات سنگین جنگنده های ائتلاف عربی تحت امر عربستان که به مناطق مختلف این کشور، مواضع مزدوان سعودی در مناطق مختلف مارب واقع در مرکز یمن را با موشک و گلوله هدف قرار دادند.
همچنین شبکه خبری المسیره به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که ارتش یمن محل تجمع نیروهای سعودی در منطقه الحول در شهرستان نهم در شرق صنعا را هدف قرار دادند که در جریان آن شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.
نیروهای یمنی همچنین روز گذشته موفق شدند دو خودروی نظامی نظامیان سعودی را در همین منطقه منهدم کنند.
شبکه خبری المنار نیز گزارش داد نیروهای ارتش یمن با بمباران محل تجمع نیروهای سعودی پیشروی آنها به سمت منطقه کهبوب در جنوب استان تعز را ناکام گذاشتند.
این در حالی است که که هواپیماهای جنگی عربستان روز گذشته مناطق مسکونی منطقه مفرق شرعب در استان تعز را بمباران کردند که در اثر آن ۱۰ نفر کشته و۱۱ تن دیگر زخمی شدند.
عربستان همچنان زیر ساخت ها و مراکز زیربنایی صنعا پایتخت یمن و شماری از استان های این کشور را در مقابل سکوت و تبانی محافل عربی و بین المللی هدف حمله قرار می دهد.
عربستان پس از ۱۷ ماه حمله به یمن، ضمن آن که نتوانسته است از قدرت نیروهای انصار الله یمن و علی عبدالله صالح رئیس جمهوری پیشین این کشور بکاهد، تلفات بسیار زیاد نظامی، اقتصادی و سیاسی را متحمل شده است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.