اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت ۱۹ سرکرده طراز اول داعش در موصل

  • کد خبر : 4186
  • 31 مرداد 1395 - 10:50
هلاکت ۱۹ سرکرده طراز اول داعش در موصل

در پی عملیات منحصر به فرد نیروی هوایی عراق، ۱۹ سرکرده طراز اول داعش در موصل به هلاکت رسیدند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از المسله، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در پی حمله هوایی به مراکز تجمع گروه تروریستی داعش در ساحل چپ شهر موصل، ۱۹ تن از سرکرده‌های طراز اول این […]

در پی عملیات منحصر به فرد نیروی هوایی عراق، ۱۹ سرکرده طراز اول داعش در موصل به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از المسله، فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد که در پی حمله هوایی به مراکز تجمع گروه تروریستی داعش در ساحل چپ شهر موصل، ۱۹ تن از سرکرده‌های طراز اول این گروه به هلاکت رسیدند.

در بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق آمده است: با استناد به اطلاعات دقیق به دست آمده از دستگاههای اطلاعاتی یکی از مقرهای داعش در محله المیثاق واقع در ساحل چپ موصل هنگام برگزاری نشست سران این گروه تروریستی هدف حمله هوایی قرار گرفت که در پی این حمله، تمام شرکت کنندگان در این نشست که تعدادشان ۱۹ تن است، به هلاکت رسیدند.

در این بیانیه همچنین آمده است که ایاد حامل محل الجمیلی ملقب به ابویحیی امیر گروه تروریستی داعش در آنچه امارتهای عراق نامیده می شود، محمد هاشم الواوی رئیس دفتر ابوعمر البغدادی تروریست مشهور داعش، حجی تیسیر مسئول صنایع نظامی عمومی خلافت، و محفوظ العفری مسئول امنیت عمومی آنچه ایالت موصل نامیده می شود، در بین کشته شدگان هستند.

در بین مقتولان همچنین صدام الحدیدی ملقب به ابومحمد مسئول صنایعی شیمیایی عمومی خلافت، محمود عسکر رشید ملقب به ابومسلم مسئول پست خلافت، و ابوالبراء القراقی مسئول بیت المال خلافت حضور دارند.

گروه تروریستی داعش سحرگاه روز بیستم خرداد (۱۰ ژوئن) سال ۱۳۹۳ به موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق واقع در ۴۰۰ کیلومتری بغداد پایتخت این کشور حمله کرد و این شهر را به تصرف خود درآورد.

عملیات آزادسازی موصل از فروردین ماه گذشته آغاز شده و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی چندین روستا و منطقه را از دست تروریستهای داعشی آزاد کرده‌ و دهها تن از عناصر داعش از جمله سرکرده های این گروه تروریستی را به هلاکت رسانده اند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.