اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت ۷۰ تروریست در حمله هوایی ارتش سوریه به غرب حلب

  • کد خبر : 4138
  • 30 مرداد 1395 - 9:53

جنگنده‌های سوری در ادامه حملات خود به مراکز تجمع گروه‌های تروریستی در غرب حلب، ۷۰ نفر را به هلاکت رساند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از الاخباریه، جنگنده‌های ارتش سوریه در حومه غربی حلب و در مناطق کفر حمرا و عران، مراکز تجمع تروریست‌ها هدف قرار دادند. در این حملات هوایی، ۷۰ تروریست به هلاکت […]

جنگنده‌های سوری در ادامه حملات خود به مراکز تجمع گروه‌های تروریستی در غرب حلب، ۷۰ نفر را به هلاکت رساند.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از الاخباریه، جنگنده‌های ارتش سوریه در حومه غربی حلب و در مناطق کفر حمرا و عران، مراکز تجمع تروریست‌ها هدف قرار دادند. در این حملات هوایی، ۷۰ تروریست به هلاکت رسید و تعدادی تانک و موشک انداز و سه عرابه توپ متعلق به تروریست‌ها منهدم شد.

از سوی دیگر، در درگیری‌های حلب سرکرده انصارالاسلام وابسته به القاعده به نام ابولیث تونسی در درگیری با ارتش سوریه و همپیمانانش در جنوب حلب به هلاکت رسید.

ارتش سوریه در کمینی در منطقه براق در استان سویدا شماری از تروریست‌های داعش را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

منابع نظامی سوری اعلام کردند: ارتش سوریه مانع از یورش تروریست‌های داعش در این منطقه شد.

در حمله به مراکز تجمع تروریست‌ها در منطقه گمرک قدیم و سوق الهال در درعا نیز شماری به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

در دیرالزور، ارتش سوریه ۱۵ تروریست داعش را به هلاکت رساند و ادوات آنها را منهدم کرد.

از سوی دیگر، جنگنده‌ها و بالگردهای ارتش سوریه مواضع تروریست‌های را در شهرهای ادلب و معره النعمان هدف قرار دادند.در این حملات یک تانک تروریست‌ها منهدم شد.

مراکز تروریست‌ها در روستای داره عزت در حمیره در حومه حلب هدف حملات هوایی قرار گرفت. در این حملات انبارهای سلاح و مهمات جیش الفتح منهدم شد.

در اطراف دانشکده‌های نظامی در جنوب حلب، ۵ نفر از تک تیراندازان وابسته به گروههای مسلح در عملیات نیروهای ویژه سوریه به هلاکت رسیدند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.