اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشف و خنثی‌سازی بزرگترین عملیات داعش در بغداد/ ۴۳ تروریست کشته شدند

  • کد خبر : 4007
  • 15 مرداد 1395 - 12:49

خطرناک‌ترین عملیات بمب‌گذاری و انفجارهای تروریستی در بغداد و شهرهای جنوبی عراق که با نظارت مستقیم «ابوبکر البغدادی» در حال طرح‌ریزی بود، با همکاری نیروی هوایی و سازمان اطلاعات عراق ناکام ماند. به گزارش اخبار جهادی فرماندهی عملیات مشترک نیروهای مسلح عراق روز گذشته (پنج‌شنبه) از کشف و بمباران اتاق عملیات تروریست‌های داعش در منطقه «الکرابه» […]

خطرناک‌ترین عملیات بمب‌گذاری و انفجارهای تروریستی در بغداد و شهرهای جنوبی عراق که با نظارت مستقیم «ابوبکر البغدادی» در حال طرح‌ریزی بود، با همکاری نیروی هوایی و سازمان اطلاعات عراق ناکام ماند.

به گزارش اخبار جهادی فرماندهی عملیات مشترک نیروهای مسلح عراق روز گذشته (پنج‌شنبه) از کشف و بمباران اتاق عملیات تروریست‌های داعش در منطقه «الکرابه» در غرب پایتخت عراق، خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری الفرات نیوز، طبق بیانیه صادره از فرماندهی عملیات مشترک نیروهای مسلح عراق، پس از ره‌گیری و اقدامات امنیتی دقیق، از سوی سازمان اطلاعات عراق و پی بردن به برنامه‌ریزی گسترده تروریست‌های داعش برای انجام سلسله انفجارهای گسترده در بغداد و شهرهای جنوبی عراق، نیروی هوایی ارتش با چهار عملیات بمباران دقیق بوسیله جنگنده‌های اف۱۶، اتاق عملیات تروریست‌ها را منهدم کرد و در این عملیات ۴۳ تروریست داعشی کشته شدند.

طبق این بیانیه، شخص ابوبکر البغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش، مستقیما بر این طرح تروریستی نظارت داشته و آن‌ها نام عملیات خود را نیز «جنگ بزرگ بغداد/ فتح» گذاشته بودند.

در طرح تروریست‌های داعش قرار بوده تا حجم گسترده‌ای از خودروهای بمب‌گذاری شده و افراد انتحاری به بغداد و شهرهای جنوبی عراق اعزام شوند.

پس از انفجار خونین الکراده بغداد که ۳۳۰ کشته برجای گذاشت، اقدامات امنیتی و اطلاعاتی برای مقابله با بمب‌گذاری‌ها و انفجارهای تروریستی با فرمان «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق و با پروتکل امنیتی جدید، شدت یافته است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.