اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

خاطرات یک بازمانده از زندان داعشی‌ها

  • کد خبر : 3982
  • 10 مرداد 1395 - 17:50

«دنیل رای»، فردی که ۱۳ ماه در بند داعش بوده است، از خاطرات خود می‌گوید. به گزارش اخبار جهادی به نقل از وب‌سایت “میرور”، مردی که به مدت ۱۳ ماه اسیر داعش بوده، از وضع هولناک اسرای این گروه تروریستی سخن گفته است. این مرد که “دنیل رای” نام دارد همراه با ۲ نفر دیگر […]

«دنیل رای»، فردی که ۱۳ ماه در بند داعش بوده است، از خاطرات خود می‌گوید.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از وب‌سایت “میرور”، مردی که به مدت ۱۳ ماه اسیر داعش بوده، از وضع هولناک اسرای این گروه تروریستی سخن گفته است.
این مرد که “دنیل رای” نام دارد همراه با ۲ نفر دیگر اسیر تروریست‌های انگلیسی‌تبار داعش بوده است. وی که در سال ۲۰۱۳ در پی یافتن “جیمز فولی” – روزنامه‌نگاری که به دست «جان داعشی» گردن زده شد – بود به دست داعش گرفتار شد.
وی می‌گوید هنگامی که در اسارت به سر می‌برده است، تروریست‌ها، وی را وادار می‌کردند اعدام افرادی که متهم به جاسوسی بوده اند را تماشا کند. تروریست‌ها همچنین وی را وادار می‌کردند مانند ترانه مشهور “هتل کالیفرنیا” آواز بخواند. اما آن‌ها متن ترانه را تغییر داده بودند. در ترانه جدید آمده بود: “به هتل اسامه (بن لادن) خوش آمدید. چه جای دوست‌داشتنی ای! شما هرگز نمی‌توانید هتل اسامه را ترک کنید. اگر سعی به فرار کنید، کشته می‌شوید.”
دنیل رای همچنین اعلام کرده است در اسارت گروهی که خود را “بیتلز” معرفی کرده بودند به سر می‌برده است. طبق اظهارات وی، جان داعشی نیز در این گروه بوده است.
وی همچنین گفته است هنگامی که شخصی را اعدام می‌کردند، سایر اسرا را مجبور می‌کردند آن صحنه را تماشا کنند. پس از آن، فردی که خود را “رینگو” نامیده بود به دنیل می‌گفت: “می‌خواهی یک راز را بدانی؟ تو نفر بعدی هستی.” بارها نیز به وی گفته شده است: “می‌خواهی به خانه بازگردی؟ چه کسی حاضر است بابت رهایی تو پول پرداخت کند؟”
طبق گفته‌های دنیل رای، یکی از عناصر داعش از وی پرسید: “تاکنون درباره زندان گوانتانامو شنیده‌ای؟ این پاسخ ما به رفتار غرب با برادرانمان است.”
وی همچنین گفته است در روز تولد وی، به عنوان هدیه او را شکنجه کرده اند. سرانجام در ۲۰ ژوئن ۲۰۱۴ اقداماتی برای تبادل گروگان‌ها انجام شد و وی توانست پس از ۱۳ ماه اسارت به دانمارک بازگردد.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.