اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه انتقام کودک فلسطینی را از جانیان نورالدین الزنکی گرفت

  • کد خبر : 3966
  • 08 مرداد 1395 - 11:07
ارتش سوریه انتقام کودک فلسطینی را از جانیان نورالدین الزنکی گرفت

«عمار شعبان» فرمانده نظامی گروه تروریستی نورالدین الزنکی که اخیرا یک کودک فلسطینی را سر بُریده بود، در جریان درگیری ها با ارتش سوریه در حومه حلب به هلاکت رسید.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از النشره، یک مسئول بلندپایه نظامی گروه تروریستی «نورالدین الزنکی» که اخیرا جنایتی دردناک را در حق یک کودک فلسطینی […]

«عمار شعبان» فرمانده نظامی گروه تروریستی نورالدین الزنکی که اخیرا یک کودک فلسطینی را سر بُریده بود، در جریان درگیری ها با ارتش سوریه در حومه حلب به هلاکت رسید.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از النشره، یک مسئول بلندپایه نظامی گروه تروریستی «نورالدین الزنکی» که اخیرا جنایتی دردناک را در حق یک کودک فلسطینی مرتکب شده بود، در حلب به هلاکت رسید.بر اساس این گزارش «عمار شعبان» فرمانده نظامی گروه تروریستی نورالدین الزنکی در جریان درگیری ها با ارتش سوریه در منطقه حندرات واقع در حومه شمالی حلب به هلاکت رسید.

گروه تروریستی نورالدین الزنکی اخیرا یک کودک ۱۲ ساله فلسطینی مبتلا به تالاسمی را در اردوگاه حندرات در شمال حلب به اتهام مبارزه با تکفیری ها سر برید.

همچنین «عامر علیان» یکی از مسئولین نظامی گروه تروریستی موسوم به «شهداء الاسلام» توسط ارتش سوریه در جبهه غربی شهر داریا کشته شد.

اهالی منطقه معره النعمان و گروه تروریستی «جند الاقصی» در حومه جنوبی شهر ادلب با یکدیگر درگیر شدند و به سوی هم تیراندازی کردند.

گروه تروریستی داعش شماری از شهروندان را در روستاهای عشیره الشعیطات در حومه شرقی دیرالزور اسیر کرد.

در همین راستا گروه تروریستی داعش شماری از شهروندان را در روستای البویر در حومه غربی منبج که اخیرا اشغال کرده بود، اعدام کرد.

مرکز نظارت بر آتش بس سوریه «حمیمیم» اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد نقض آتش بس در نقاط مختلف این کشور صورت گرفته است.

به دنبال انفجار یک مین کار گذاشته شده در حومه شمال شرقی الحسکه یک نفر کشته و ۲ تَن دیگر نیز زخمی شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مهر

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.