اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

بازداشت عامل انتحاری داعش در کاظمین

  • کد خبر : 3688
  • 27 تیر 1395 - 10:18
بازداشت عامل انتحاری داعش در کاظمین

نیروهای امنیتی عراق موفق به بازداشت عامل انتحاری داعش پیش از ورود به منطقه کاظمین شدند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای امنیتی عراق موفق به بازداشت سرباز جوانی شدند که به عنوان عامل انتحاری گروه تروریستی داعش قصد داشت خود را در منطقه کاظمین استان بغداد منفجر سازد. این عامل […]

نیروهای امنیتی عراق موفق به بازداشت عامل انتحاری داعش پیش از ورود به منطقه کاظمین شدند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری العهد، نیروهای امنیتی عراق موفق به بازداشت سرباز جوانی شدند که به عنوان عامل انتحاری گروه تروریستی داعش قصد داشت خود را در منطقه کاظمین استان بغداد منفجر سازد.

این عامل داعش در حالی که قصد داشت از ورودی شمالی شهر وارد کاظمین شوند، توسط نیروهای امنیتی عراق دستگیر شد.

مرکز اطلاعات نظامی عراق نیز از کشته شدن طلب حمید، “والی الحویجه” در تشکیلات داعش که ملقب به “ابوسعید” بود و نیز محمد خلف محمد صلاح، “والی کرکوک” در این تشکیلات تروریستی که ملقب به “ابوسیف الجبوری” بود دریک حمله هوایی به مرکز تجمع آنها در جنوب غرب استان کرکوک خبر داد.

نجم الجبوری، فرمانده عملیات نینوا نیز از انهدام یک قایق بزرگ بر روی دجله با بار بیش از دو تن مواد انفجاری در حمله جنگنده‌های عراقی در نزدیکی روستاهای الحاج در  استان نینوا خبر داد.

جنگنده‌های عراقی در استان صلاح‌الدین نیز حملات هوایی را علیه پایگاه‌های داعش در منطقه “دبس مکحول” واقع در غرب شهر الشرقاط انجام دادند که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از داعشی‌ها و تخریب چند خودروی زرهی آنها شد که مجهز به مسلسل‌های سنگین بودند.

فرمانده عملیات صلاح‌الدین در این رابطه گفت: نیروی هوایی عراق موفق شد در این عملیات سه مرکز تجمع داعشی‌ها را هدف قرار دهد.

وی در ادامه از بازگشت ۵۳ هزار تن از ساکنان صلاح‌الدین به این استان خبر داد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایسنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.