اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت عضو فرانسوی داعش و همسرش در موصل

  • کد خبر : 3491
  • 13 تیر 1395 - 10:57
هلاکت عضو فرانسوی داعش و همسرش در موصل

به گزارش اخبار جهادی ، رسانه های محلی “عراق” از هلاکت یک عضو فرانسوی داعش به همراه همسرش در حملات هوایی جنگنده های ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش در شهر “موصل” خبر دادند. در گزارش این رسانه محلی عراقی، این عضو برجسته داعش روز پنجشنبه و طی حملات جنگنده های ائتلاف غربی در محل […]

به گزارش اخبار جهادی ، رسانه های محلی “عراق” از هلاکت یک عضو فرانسوی داعش به همراه همسرش در حملات هوایی جنگنده های ائتلاف غربی به اصطلاح ضد داعش در شهر “موصل” خبر دادند.

در گزارش این رسانه محلی عراقی، این عضو برجسته داعش روز پنجشنبه و طی حملات جنگنده های ائتلاف غربی در محل پایتخت خلافت اسلامی در عراق، کشته شدند.

یک منبع خبری در بیمارستان موصل با انتشار این خبر اظهار داشت: این عضو فرانسوی داعش که رئیس دستگاه قضایی داعش در موصل محسوب می شد هنگام وقوع حمله هوایی که منزل او را هدف قرار داده بودند، به همراه همسرش در منزل بودند و در محل به هلاکت رسیدند.

«عبدالله الملّا» فعال رسانه ای عراق با اعلام این خبر تاکید کرد: مقامات داعش سعی داشتند خبر هلاکت رئیس دستگاه قضای خود را برای حفظ روحیه تروریست های مستقر در این شهر، محرمانه و مخفی نگه دارند که در این امر موفق نبودند.

وی خاطرنشان کرد: منزل این عضو برجسته داعش به طور کامل منهدم شد و پلیس داعش (حسبه) تلاش زیادی برای یافتن اجساد این تروریست های فرانسوی از زیر آوار می کند.

گفتنی است پس از آزادسازی کامل “فلوجه” از دست تروریست های داعش، رزمندگان عراقی خود را برای آزادسازی موصل، آخرین مقر مهم داعش در این کشور، مهیا می سازند و به زودی عملیات گسترده ای به این منظور آغاز خواهد شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.