اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تداوم پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه دمشق

  • کد خبر : 3454
  • 09 تیر 1395 - 12:04
تداوم پیشروی‌های ارتش سوریه در حومه دمشق

منابع سوری از ادامه پیشروی های ارتش سوریه در محور بالا-جسرین در غوطه شرقی در حومه دمشق خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا،) یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی، پیشروی های قابل ملاحظه ای در محور بالا-جسرین در غوطه شرقی در […]

منابع سوری از ادامه پیشروی های ارتش سوریه در محور بالا-جسرین در غوطه شرقی در حومه دمشق خبر دادند.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا،) یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع مردمی، پیشروی های قابل ملاحظه ای در محور بالا-جسرین در غوطه شرقی در حومه دمشق داشته اند.

این منبع افزود: ارتش بر دامنه سیطره خود بر منطقه افزود و شمار زیادی از تروریستها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد. همچنین در عملیات ارتش سوریه، مواضع تروریست‌ها هدف قرار گرفت و مهمات و جنگ افزار آنها منهدم شد.

این منبع به کشف شبکه گسترده ای از تونلها و خندق هایی که تروریستها از آن برای اقدامات تروریستی خود استفاده می کردند خبر دادند.

نیروهای سوری، مین‌ها و بمب‌های کارگذاشته شده از سوی تروریست‌ها را در منطقه خنثی کردند.

حملات موشکی تروریستها به قنیطره و حلب

یک منبع وابسته به فرماندهی پلیس در استان قنیطره اعلام کرد: تروریستها به حملات موشکی خود به شهر بعث در قنیطره ادامه دادند و کوی الخدمی در این شهر را هدف قرار دادند که بر اثر آن خسارات و تلفاتی به بار آمد.

در همین حال در حملات موشکی تروریستها به مناطق مسکونی به شهر حلب شماری کشته و زخمی شدند.

تروریستها مناطق خالدیه، حمدانیه و خیابان نیل را هدف قرار دادند که یک نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.