اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیشروی نیروهای عراقی در جنوب موصل/آزاد سازی ۸ کیلومتر از مناطق جنوب موصل

  • کد خبر : 3219
  • 26 خرداد 1395 - 18:45

فرماندهی عملیات نینوا روز چهارشنبه از آزادسازی هشت کیلومتر از مناطق جنوب موصل از سوی نیروهای عراقی خبر داد. به گزارش اخبار جهادی سرلشکر نجم الدین جبوری، فرمانده عملیات نینوا افزود: طی عملیات نیروهای عراقی در جنوب موصل، تاکنون ۷ روستا در منطقه قیاره آزاد شده است و نیروهای عراقی همچنان در حال پیشروی در جنوب […]

فرماندهی عملیات نینوا روز چهارشنبه از آزادسازی هشت کیلومتر از مناطق جنوب موصل از سوی نیروهای عراقی خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی سرلشکر نجم الدین جبوری، فرمانده عملیات نینوا افزود: طی عملیات نیروهای عراقی در جنوب موصل، تاکنون ۷ روستا در منطقه قیاره آزاد شده است و نیروهای عراقی همچنان در حال پیشروی در جنوب موصل هستند.
وی همچنین در واکنش به آزاد سازی روستای راهبردی النصر که روز گذشته صورت گرفت، گفت: روستای النصر یک نقطه راهبردی در جنوب موصل است که آزاد سازی آن راه ارتباطی، منطقه کویر – قیاره – شرقاط را از داعش قطع کرد.
فرمانده عملیات نینوا افزود: نیروهای عراقی توانسته اند از طریق محور «حاج علی» به ساحل رود دجله راه یابند.
جبوری افزود: در روزهای آینده شاهد آغاز عملیات بزرگ آزادسازی شهر موصل خواهیم بود.
نیروهای عراق از بامداد روز یکشنبه عملیات جدیدی را در بخش «القیاره» در جنوب موصل مرکز استان نینوا در ۴۰۰ کیلومتری شمال بغداد آغاز کردند.
از سوی دیگر نیروهای پلیس فدرال عراق امروز موفق شدند راه کمک رسانی گروهک تروریستی داعش، حد فاصل حلابسه – شهرستان فلوجه را قطع کنند.
همچنین جنگنده های عراقی مواضع و مخفیگاه های گروهک تروریستی داعش در شهر فلوجه را هدف قرار داده و منهدم کردند.
طی عملیات جنگنده های عراقی در شهر فلوجه ده ها تروریست داعشی به هلاکت رسیدند.
نیروهای عراقی روز گذشته موفق شدند سد فلوجه را از دست داعش آزاد کنند.
عملیات آزادسازی فلوجه از تصرف گروهک تروریستی داعش در ۲۳ ماه می گذشته آغاز شد و بعد از گذشت سه هفته از شروع این عملیات، نیروهای مشترک مردمی و نظامی عراق در روزهای اخیر توانسته اند، وارد بخش هایی از مناطق مسکونی در شهر فلوجه و حومه آن شوند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.