اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سقوط سریالی بالگردهای امارات در یمن/ سومی هم سقوط کرد

  • کد خبر : 3211
  • 26 خرداد 1395 - 15:18
سقوط سریالی بالگردهای امارات در یمن/ سومی هم سقوط کرد

اخبار جهادی – پایگاه خبری صحافه ۲۴ یمن امروز چهارشنبه از سقوط سومین بالگرد متعلق به اماراتی ها در یمن توسط موشک سعودی ها خبر داد. این پایگاه خبری در خبری فوری نوشت: بالگرد نظامی آپاچی اماراتی ها که با سعودی ها در حمله به یمن مشارکت دارند در اوقات آخر شب گذشته هدف موشک […]

اخبار جهادی – پایگاه خبری صحافه ۲۴ یمن امروز چهارشنبه از سقوط سومین بالگرد متعلق به اماراتی ها در یمن توسط موشک سعودی ها خبر داد.

این پایگاه خبری در خبری فوری نوشت: بالگرد نظامی آپاچی اماراتی ها که با سعودی ها در حمله به یمن مشارکت دارند در اوقات آخر شب گذشته هدف موشک شلیک شده از منطقه راس عمران ( منطقه ای واقع بین لحج و عدن) در جنوب یمن قرار گرفت و در دریا سقوط کرد.
در این خبر آمده است که این بالگرد بر اثر موشک شلیک شده از یک کشتی جنگی متعلق به کشورهای ائتلاف حمله به یمن به رهبری سعودی سقوط کرده است.
روز یکشنبه و دوشنبه نیز دو بالگرد اماراتی دیگر به دلیل آنچه نقص فنی اعلام شده سقوط کرده بودند ولی افراد آگاه تایید کردند که آنها نیز بر اثر اصابت موشک سقوط کرده اند و خلبان و کمک خلبان آنها نیز کشته شدند.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین پارسال (۱۳۹۴) حملات گسترده ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
بر اثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک، شهید یا زخمی و ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند و به تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور آسیب های جدی وارد شده است.

ایرنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.