اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات آزادسازی مرکز اصلی داعش روی میز وزرای دفاع روسیه، ایران و سوریه قرار گرفت

  • کد خبر : 3171
  • 23 خرداد 1395 - 9:55
عملیات آزادسازی مرکز اصلی داعش روی میز وزرای دفاع روسیه، ایران و سوریه قرار گرفت

یک روزنامه روس زبان نوشت که وزرای دفاع روسیه، ایران و سوریه عملیات آزادسازی کامل شهر رقه را در نشست اخیر تهران بررسی کردند. به گزارش اخبار جهادی روزنامه روس زبان کامرسانت در مطلبی با اشاره به نشست اخیر وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه در تهران نوشت: حسین دهقان، سرگئی شویگو و فهد جاسم […]

یک روزنامه روس زبان نوشت که وزرای دفاع روسیه، ایران و سوریه عملیات آزادسازی کامل شهر رقه را در نشست اخیر تهران بررسی کردند.

به گزارش اخبار جهادی روزنامه روس زبان کامرسانت در مطلبی با اشاره به نشست اخیر وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه در تهران نوشت: حسین دهقان، سرگئی شویگو و فهد جاسم الفریج در رایزنی های خود درباره ریشه کن شدن خلافت خودخوانده داعش در شهر تحت اشغال رقه تمرکز یافتند.

این روزنامه می افزاید که نشست سه جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه به مدت ۲ ساعت و پشت درهای بسته برگزار شده و در آن پیرامون مقابله با نقض آتش بس در سوریه و مواضعی که مسکو در هماهنگی با ارتش سوریه به منطور آزادسازی شهر رقه هدف قرار می دهد گفت و گو کردند.

کامرسانت به نقل از یک منبع نظامی روس می نویسد: گفت و گوی وزرای دفاع روسیه، ایران و سوریه در تهران بسیار صریح و مفید انجام شد به نحوی که طرفین درباره بسیاری از موضع های مرتبط با سوریه به توافق رسیدند.

این روزنامه روس همچین نوشت که وزرای دفاع سه کشور مذکور طرح عملیات آزادسازی رقه را بررسی کرده و بار دیگر پیشروی های ارتش سوریه را به سمت این شهر از طریق محور جنوبی به اذهان بازگرداندند.

میزان

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=3171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.