اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

غرق شدن ده‌ها داعشی در اسید

  • کد خبر : 2993
  • 17 خرداد 1395 - 22:35
غرق شدن ده‌ها داعشی در اسید

گروه تروریستی داعش در آخرین اقدام غیرانسانی خود، ده ها نفر از عناصرش را به اتهام جاسوسی، در ظرف‌های مملو از اسید انداخت. به گزارش اخبار جهادی گروه تروریستی داعش، ده ها نفر از عناصر خود را به اتهام جاسوسی به شیوه‌های فجیع از جمله انداختن در ظرفی پر از اسید به قتل رساند. خبرگزاری […]

گروه تروریستی داعش در آخرین اقدام غیرانسانی خود، ده ها نفر از عناصرش را به اتهام جاسوسی، در ظرف‌های مملو از اسید انداخت.

به گزارش اخبار جهادی گروه تروریستی داعش، ده ها نفر از عناصر خود را به اتهام جاسوسی به شیوه‌های فجیع از جمله انداختن در ظرفی پر از اسید به قتل رساند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس تأکید کرد اعدام ده ها نفر از عناصر داعش بعد از کشته شدن ده ها نفر از سرکرده های این گروه درحملات هواپیماهای بدون سرنشین وابسته به نیروهای ائتلاف در سوریه یا عراق و به ویژه در شهرهای موصل، فلوجه و رقه صورت گرفت.

دراین گزارش آمده است داعش برای کشتن کسانی که آن ها را تروریست خواند، به شیوه های فجیعی متوسل شد تا با ایجاد رعب و وحشت در دیگر عناصر این گروه، آن ها از ارائه اطلاعات به ائتلاف بین المللی و سرویس های اطلاعاتی درعراق و سوریه منع کنند.

یک منبع  وابسته به سازمان اطلاعات عراق افزود داعش در کشتن عناصر خود به شیوه های متنوعی متوسل شده از جمله اینکه عناصر خود و شهروندان را به اتهام جاسوسی در ظرف مملو از اسید انداخته و یا اینکه آن ها را مقابل جمع کشته و اجساد آن ها را در اماکن عمومی رها کرده است.

قدس آنلاین

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.