اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

عملیات گسترده علیه داعش در حومه دمشق

  • کد خبر : 2890
  • 31 اردیبهشت 1395 - 17:43
عملیات گسترده علیه داعش در حومه دمشق

نیروهای ارتش سوریه در عملیات ضد تروریستی در سراسر این کشور خسارت‌های سنگینی به تروریست ها وارد کردند. خبرگزاری سانا ویدئوی عملیات نیروهای دولتی در شهرستان خان الشیخ واقع در جنوب غرب دمشق را منتشر کرد. تانک‌ ها و نیروهای ارتش سوریه در این عملیات شماری از تروریست‌های جبهه النصره را کشتند و دو خودروی […]

نیروهای ارتش سوریه در عملیات ضد تروریستی در سراسر این کشور خسارت‌های سنگینی به تروریست ها وارد کردند.
خبرگزاری سانا ویدئوی عملیات نیروهای دولتی در شهرستان خان الشیخ واقع در جنوب غرب دمشق را منتشر کرد.
تانک‌ ها و نیروهای ارتش سوریه در این عملیات شماری از تروریست‌های جبهه النصره را کشتند و دو خودروی آنها را نیز نابود کردند.
در پی این عملیات تروریست‌ها مجبور شدند از برخی مواضع خود عقب نشینی کنند.
سربازان سوری همچنین در منطقه تل قرین در استان درعا با تروریست‌های جبهه النصره درگیر شدند و شماری از نفرات و تجهیزات نظامی آنان را نابود کردند.
یک منبع نظامی به سانا گفت: یگان‌های ارتش در عملیاتی ویژه در روستای المریعیه واقع در شرق فرودگاه نظامی دیرالزور سه تروریست داعش و یک خودروی حاوی مهمات آنان را از بین بردند.
ارتش همچنین دو خودروی بمب گذاری شده داعش را پیش از رسیدن به پست‌ های بازرسی در منطقه جبل الثرده واقع در جنوب شرق دیرالزور منهدم کردند.
این در حالیست که نیروهای داوطلب مردمی نیز در استان سویدا تلاش عناصر داعش برای نفوذ به منطقه اللجاه را ناکام گذاشتند.
تروریست‌های داعش که سعی داشتند از منطقه البادیه شرقی وارد اللجاه شوند، در این درگیری‌ها کشته یا زخمی شدند.
منطقه البادیه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و گروه‌های تروریستی برای تجهیز عناصر خود محموله‌های تسلیحاتی به  این منطقه ارسال می‌کنند.
نیروهای امنیتی سوریه روز سه شنبه یک محموله حاوی سلاح‌ها و مهمات امریکایی و اسرائیلی را که عازم منطقه البادیه شرقی بود، توقیف کردند.
میزان
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.