اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کاهش دستمزد اعضای داعش به‌ ۵۰ دلار

  • کد خبر : 2826
  • 24 اردیبهشت 1395 - 9:03
کاهش دستمزد اعضای داعش به‌ ۵۰ دلار

دیدبان حقوق بشر سوریه‌ در بیانه‌ای اعلام کرد که‌ دستمزد اعضای گروه‌ تروریست داعش در ماه‌ به‌ ۵۰ دلار کاهش یافته‌ است. اخبار جهادی – دیدبان حقوق بشر سوریه‌ در بیانه‌ای اعلام کرد که‌ دستمزد اعضای گروه‌ تروریستی داعش در ماه‌ به‌ ۵۰ دلار کاهش یافته‌ است. همچنین دانیل گلاسر، یکی از مسئولان وزارت خزانه‌داری […]

دیدبان حقوق بشر سوریه‌ در بیانه‌ای اعلام کرد که‌ دستمزد اعضای گروه‌ تروریست داعش در ماه‌ به‌ ۵۰ دلار کاهش یافته‌ است.

اخبار جهادی – دیدبان حقوق بشر سوریه‌ در بیانه‌ای اعلام کرد که‌ دستمزد اعضای گروه‌ تروریستی داعش در ماه‌ به‌ ۵۰ دلار کاهش یافته‌ است.

همچنین دانیل گلاسر، یکی از مسئولان وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که‌ در حال حاضر درآمد داعش از فروش نفت به‌ نصف کاهش یافته‌ است و سالانه‌ تنها ۲۵۰ ملیون دلار از فروش نفت کسب می کند.دانیل گلاسر که‌ مشاور وزیر خزانه‌داری آمریکا در امور تروریستی است، افزود: حملات هوایی در سوریه‌، کاهش قیمت نفت و فشار بر همسایگان داعش برای کنترل مرزهایشان موجب شده‌ است تا تجارت و قاچاق داعش با نفت خام به‌ نصف کاهش یابد.

همچنین دیدبان حقوق بشر سوریه‌ در بیانیه‌ای اعلام کرد: در مناطق دیرزور و المیادین، حقوق ماهانه‌ اعضای داعش به‌ ۵۰ دلار کاهش یافته‌ است و همین امر هم موجب شده‌ است تا بسیاری از نیروهای وی اقدام به‌ فرار از این گروه‌ تروریستی بکنند.

در این بیانیه‌ آمده‌ است: پیشتر گروه‌ تروریستی داعش حقوق ماهیانه‌ اعضای خویش را از ۲۰۰ دلار به‌ ۱۰۰ دلار کاهش داده‌ بود و خبرهای رسیده‌ حاکی از آن است که‌ اکنون این دستمزد به‌ ۵۰ دلار در ماه‌ کاهش یافته‌ است.

بیانیه‌ دیدبان حقوق بشر سوریه‌ می افزاید: دستمزد روزانه‌ کسانی که‌ برای نیروهای داعش آشپزی می کنند هم به‌ ۲ دلار و ۵۰ سنت کاهش یافته‌ است.

شایان ذکر است که‌ گروه‌ تروریستی داعش بعد از کنترل بخش‌های وسیعی از سوریه‌ و عراق توانست از راه‌ قاچاق نفت درآمد سالانه‌ ۵۰۰ ملیون دلاری کسب کند که‌ بعد از حملات هوایی و ویرانگر ارتش روسیه‌ به‌ کاروان‌های نفتی داعش، این درآمد به‌ نصف کاهش یافته‌ است.

مهر
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.