اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

وهابی ها ۲۰ نظامی یمنی را اعدام کردند

  • کد خبر : 2092
  • 22 فروردین 1395 - 19:16
وهابی ها ۲۰ نظامی یمنی را اعدام کردند

به گفته برخی منابع یمنی، عناصر مسلح امروز(شنبه ۲۱ ام) ۲۰ نظامی یمنی را در شهر احور در استان ابین، پایگاه گروههای سلفی وهابی در جنوب کشور، سربریدند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “روسیا الیوم” گزارش کرد: این نظامیان هنگام حرکت از عدن به سمت استان المهره برای دریافت حقوق درکمین عناصر مسلح […]

القاعده در یمن ـ عکس آرشیوی

القاعده در یمن ـ عکس آرشیوی

به گفته برخی منابع یمنی، عناصر مسلح امروز(شنبه ۲۱ ام) ۲۰ نظامی یمنی را در شهر احور در استان ابین، پایگاه گروههای سلفی وهابی در جنوب کشور، سربریدند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “روسیا الیوم” گزارش کرد: این نظامیان هنگام حرکت از عدن به سمت استان المهره برای دریافت حقوق درکمین عناصر مسلح در شهری نزدیک به استان شبوه سد گرفتار شدند.

برخی مسئولان و ساکنان عدن می گویند که تروریست های القاعده، نظامیان اسیرشده را به منطقه ای دوردست برده و به سمت ۱۵ تن از آنها تیراندازی کردند.

مسئولان افزودند که ۱۷ نظامی دیگر زخمی شدند؛ اما گمان می رود که هنوز زنده باشند.

برخی منابع امنیتی تاکید کردند که سربازان پس از دیدار با خانواده هایشان در عدن، در مسیر برگشت به سمت پایگاه خود در مهره برای دریافت حقوق ربوده شدند، درحالی که لباس نظامی به تن نداشتند و با خودرو غیر نظامی حرکت می کردند.

عربستان پس از تجاوز به یمن که از فروردین سال گذشته آغاز شده است،  بر حمایت نظامی و مالی خود به شاخه القاعده برای کمک به رویارویی آنان با ارتش یمن و انصارالله در جزیره العرب افزود.

برخی گزارشهای مطبوعاتی درهفته گذشته تاکید کردند که عملیات نظامی در یمن به سرکردگی عربستان و حمایت امریکا، این گروه افراطی را بیش از هر زمان دیگری، از زمان تاسیس از حدود ۲۰ سال پیش، قدرتمندتر ساخته است.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=2092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.