اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

رونمایی از ابزار جدید داعش برای حمله به اروپا

  • کد خبر : 1840
  • 14 فروردین 1395 - 20:59
رونمایی از ابزار جدید داعش برای حمله به اروپا

نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مدعی شد گروه تروریستی داعش با استفاده از پهپادها و «بمب های کثیف» قصد حمله به کشورهای غربی را دارد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از مهر، یک روز پس از هشدار «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، در کنفرانس امنیت هسته ای در خصوص امکان دستیابی گروه تروریستی داعش […]

نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مدعی شد گروه تروریستی داعش با استفاده از پهپادها و «بمب های کثیف» قصد حمله به کشورهای غربی را دارد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از مهر، یک روز پس از هشدار «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا، در کنفرانس امنیت هسته ای در خصوص امکان دستیابی گروه تروریستی داعش به تسلیحات اتمی، روزنامه دیلی تلگراف از هشدار «دیوید کامرون» در این رابطه خبر داد.

دیلی تلگراف در این رابطه می نویسد: دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، هشدار داد که داعش در یک حمله تاریخی قصد حمله هسته ای به غرب با استفاده از هوایپماهای بدون سرنشین (پهپاد) را دارد.

بر اساس این گزارش، رهبران جهان از این نکته نگران هستند که داعش بصورت آنلاین اقدام به خرید پهپاد کرده و از آنها برای انتقال مواد رادیو اکتیو به کشورهای غربی استفاده کند.

دیوید کامرون در اظهارات خود هشدار داده که خطر داعش مسلح به تسلیحات هسته ای جدی است.

به نوشته دیلی تلگراف، گفته می شود داعش زمانی که کنترل شهر موصل عراق را به دست گرفت در حدود ۹۰ پوند (حدود ۴۱ کیلو گرم) اورانیوم غنی شده در مقیاس پائین بدست آورده است.

هشدار کامرون درباره استفاده داعش از پهپاد برای حمله به غرب در حالی است که گفته می شود که روز جمعه در کنفرانس امنیت هسته ای در آمریکا، گزارشی در این رابطه منتشر و در اختیار رهبران جهان قرار گرفته است.

در آذرماه سال گذشته گروه ترویستی داعش با ادعای ساخت «بمب کثیف» به وسیله اورانیوم، تهدید کرده بود که از این بمب علیه لندن استفاده خواهد کرد.

براساس اعلام منابع خبری این مقدار اورانیوم که برای ساخت بمب کثیف استفاده شده از دانشگاهی در عراق به سرقت رفته است.ود.

بمب کثیف نوعی سلاح انفجاری است که در آن از یک انفجار غیرهسته‌ای برای پراکندن مواد پرتوزا و آلوده کردن محیط استفاده می‌شود. اگر چه در بمب کثیف از انفجار هسته‌ای استفاده نمی‌شود اما به دلیل آلوده شدن محیط به مواد رادیواکتیو گاه جزو سلاح‌های هسته‌ای به شمار می‌رود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=1840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.