اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

مواد منفجره ساخت ترکیه در انبار داعش در سوریه

  • کد خبر : 841
  • 04 اسفند 1394 - 8:45
مواد منفجره ساخت ترکیه در انبار داعش در سوریه

یک روزنامه نگار کرد در سوریه اعلام کرد: در پی کنترل شهر شدادیه در جنوب استان حسکه در سوریه توسط نیروهای کرد سوری صدها تن مواد منفجره ساخت ترکیه در این شهر که برای داعش ارسال شده بود کشف و ضبط گردید. شاهین عمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در اربیل ضمن اعلام این مطلب […]

یک روزنامه نگار کرد در سوریه اعلام کرد: در پی کنترل شهر شدادیه در جنوب استان حسکه در سوریه توسط نیروهای کرد سوری صدها تن مواد منفجره ساخت ترکیه در این شهر که برای داعش ارسال شده بود کشف و ضبط گردید.

شاهین عمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در اربیل ضمن اعلام این مطلب گفت؛ نیروهای کرد در سوریه که در چند روز گذشته موفق به بیرون راندن نیروهای گروه تروریستی و تکفیری داعش از شهر شدادیه شدند، صدها تن مواد منفجره ساخت ترکیه را که برای داعش فرستاده شده بود، کشف و ضبط کردند.
وی افزود: اینها دلایل مهمی هستند که ترکیه نقش مهمی در تجهیز تروریست ها در خاک سوریه دارد و در تلاش است با ادامه حمایت های خویش حیات این گروه ها و از جمله داعش را ادامه دهد.

این روزنامه نگار کرد سوری در ادامه گفت: مواد منفجره ساخت ترکیه در عمق خاک سوریه چه می کنند، آن هم در انبار سلاح داعش که به تازگی از شهر بیرون رانده شده اند؟ جز اینکه ترکیه به آنها تجهیزات و سلاح می دهد؟

شهر شدادیه در جنوب موصل در هفته گذشته به کنترل نیروهای کرد در سوریه درآمد.

 

منبع: تابناک

 

 

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.