اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حضور علنی – ابوبکر بغدادی – در مساجد فلوجه

  • کد خبر : 615
  • 24 بهمن 1394 - 10:47
حضور علنی – ابوبکر بغدادی – در مساجد فلوجه

یک شبکه تلویزیونی عراقی اخیر تصاویری از «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش را در مسجدی در فلوجه پخش کرده است. به گزارش اخبار جهادی به نقل از  بولتن نیوز،روزنامه تایمز انگلیس نوشت: تصاویری که یک شبکه عراقی اخیرا پخش کرده نشان می‌دهد که «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش با برخی از کودکانی که در […]

یک شبکه تلویزیونی عراقی اخیر تصاویری از «ابوبکر البغدادی» خلیفه خودخوانده گروه تروریستی داعش را در مسجدی در فلوجه پخش کرده است.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از  بولتن نیوز،روزنامه تایمز انگلیس نوشت: تصاویری که یک شبکه عراقی اخیرا پخش کرده نشان می‌دهد که «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش با برخی از کودکانی که در مسابقه حفظ قرآن در فلوجه شرکت کرده بودند صحبت می‌کند.

به گفته این روزنامه این نخستین حضور علنی بغدادی در یکی از مساجد فلوجه از حدود ۱۸ ماه پیش است و این مسأله ادعا‌ها درباره کشته یا زخمی شدن وی در حملات نظامی را باطل می‌کند.

در تصاویری که یک شبکه عراقی از بغدادی منتشر کرده وی در حال اعطای جوایز به کودکانی است که در مسابقه شرکت کرده‌اند.

این روزنامه نوشت: بغدادی که یکی از مهم‌ترین افرادی است که در جهان تحت تعقیب قرار دارد به دلایل امنیتی کمتر حضور علنی دارد و آخرین حضور علنی وی در سال ۲۰۱۴ به زمانی برمیگردد که در حال ایراد خطبه نماز جمعه در موصل بود.

تایمز نوشت: یکی از افرادی که در کنار بغدادی در یکی از مساجد فلوجه حضور یافت بسیار شبیه خود بغدادی بوده است.

این روزنامه انگلیسی خاطرنشان می‌کند گروه داعش برای رقابت با جبهه النصره و نفوذ و تقویت پایگاه خود در مناطقی که تحت اشغال دارد اقدام به اجرای پروژه‌های خیریه در این مناطق کرده بود.

به نوشته تایمز این دو گروه تروریستی با وجود اشتراک در دیدگاه‌ها و باور‌هایشان، با هم دشمن هستند.

گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی، غربی و صهیونیستی است که با عقاید تکفیری و وهابی خود در تلاش است تا به چهره اسلام در دنیا خدشه وارد کند.

۱-۸۴ ۱-۸۰ ۱-۸۱ ۱-۸۳

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=615

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.